AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
417Cevap
Açıkçası çalışmasını istemezdim ama illa bir iş yapacaksa okul öncesi öğretmenliği olssunn isterdim
Eşimin rahat bir iş yapmasıni isterim ben zaten yeteri kadar maaş alırım o rahat olursa eviyle de ilgilenebilir
Mutlu oldugu bir yasami olsun helal kazanabiliyorum evimize bende katki yapabiliyorum diyen bir birey
eşim olduktan sonra hakim olmak isterdi, birinden vazgecti digeri olur umarim. Biz de daha eş istemiyoruz.
Karı kızla içli dışlı olunmayan , edepli ahlaklı bir meslek. Zira fazla kıskanırım :D
Evhanimi olsun calismasina karsiyim oturacak evinde temizlik yapicak yemek yapcak coluga cocuga baksin bana baksin isten gelince kapida karsilasin ayaklarimi yikasin
Herşeyi anladıkta ayak yıkamkta nedir hangi devirdesn
Bizans devrinde
Açıkcası köle arıyorum diyosun adam M. Ö önce de kalmış ayak yıkatmak nedir ben utandım erkek olarak ya
Pilotla evlenmek istiyorum diye beni kendini beğenmiş yapan bir erkek arkadaşim vardi o geldi aklıma hahahah
Çok yoğun oluyo seninle ilgilenemez kafayı yersin emin ol
Fark etmez ya meslek falan. Asıl mesleği beni adam etmek olur heralde...
Bayılırım hukukçu eşe :) iç mimar eş olcam ben de :D
Yine mi sen :D benim son kararım şehir ve çevre düzenleme değişmezse bende mimar olcam :/
Takipçinim juli o yüzden hep karşına çıkıyorum :) ama çıkabilirim takipten sorun değil :D
Ne kadar da takipçi bir bey :D
takipten çık diyosun yani tamam -,-
Yok yok ne münasebet :D
hmm şeker vercen mi bana :(
imgsdown.1mobile.com/.../...NFfqAAHMXWs75PE55.jpeg
tamam ağlama :/
sen yedir ama :(
Neden ama neden 😭
nedeni yok sen yedir yoksa ağlarım :(
Ha şey o zaman ee tamam :/
https://centerll.com/uploads/1355250253_1.jpg
ehehehihi ☺ sen de ye
Sağol ben almayayım :D
nödön :(
Canım istemiyor ☺☺
ama bir tanecik ☺☺?
yok yedim de geldim 😌
tamam siz kazandınız güççük hanım :D
ben sağlık çalışanıyım oda sağlık çalışanı olabilir
Önemli değil ama futbolcu olmasını ve o kişinin Quaresma olmasını isterdim 😂
Eşim olacak kişi ev hanımı olsun diye bir şeyler yapmaya çalışcam.
Mühendis olabilir bilmem Adidas da çalışan eleman da olur.
Pek çok yönden bana hemşireler inanılmaz çekici geliyor
Iki tane uni okuyor gel ev hanimi ol desem tokati yerim galiba birde almanyada
Asker olmasini isterdim ama helal kazansinda ne is yaparsa yapsin..
hala askeri seven birileri var demek ki:)
Ne varmis...
Valla psikolog, doktor veya yonetici olabilir.. Neden olmasin
Mümkünse kızların hiç olmadığı bir işi olsun. Aklım kalmasın şimdi 😊😄
Hemşire, Öğretmen, doktor, polis, psikolog, savcı, bankacı olur yani..
doktor isteme bence eczacı mühendis falan iyidir ama
doktorlarda sizi bekliyordu
hemşireyim çok doktordan teklif geldi geliyorda bilmeden konuşmaa
bu bizim dünyanın en önemli kalp cerrahlarından haldun karagözde sana yürümüş doğrumu
he ananada yürümüştü omu söyledi yoksa
neden kötümü doktorlar
Neden doktor istememeliyim
doktorlar çok işkolik oluyor ilgisiz kalıyorsun işi dolayısıyla etrafında dolanan kadınlarda oluyor bilmiyorum ben istemem
uslubundan dolayı seni kınıyorum,
hadi ya çok üzüldüm
Anlıyorum haklısın o konuda
benimkisi çiğ köfteyi çok seviyor
çiğ köfte zinciri patroniçesi :D olsun
hahahaa :)))
öğretmen veya hemşire.,yada genele vurursak severek yaptığı bir mesleği olsun yeter.
sekreter veya asistan olmasında onlardan cok çektim...
O ne istiyorsa onu olsun ha yardim ederim gelecegin mesleklerinden secmesini tavsiye ederim ama ona birakirim iste memnun kalacak o
hemşire-avukat-aşçı-güzellik uzmanı-doktor-öğretmen-veteriner
bunlardan birisi ya da hepsinden bir tane :)
yıllar sonra yaslı gozlerle gozlerıne bakıp ellerını tutup ıyıkı demek isterdim gönlumun sultanı cocuklarımın annesı olarak
Öğretmen olsun hatta okul öncesi falan olsun erkenden evine gelsin. Müfettiş hakim doktor falan da olabilir.
Aşçı olsun
Diyetisyen olsun
Basketbolcu olsun
Mühendis olsun
Doktor olsun
Ortopedi uzmanı olsun :)
önemli değil ama benim gibi tercüman olsa tadından yenmez :D
Okumuş olması önemli. helal kazansın farketmez mesleğide
kızlar astsb ya da subay es arayısında bu aralar :D abm 1 yıl önce evlendi evlenicem dedi havada kaptılar :D bende subay ya da astsb istiyom ıııı doktorda olur ya :D :D
Aynen öyle :) :D
aynen aynen sen ne istiyn kız :D
Polis falan Diom da hepsi şaka adam olsun efendi olsun gerisi boş :)
kesinlkle astsb bulalım sana abmn orda grev yapan arkadasım var burak astsb bekar kız :D
Ulan hiç gülesim yoktu :D dalga geçmesene
ne dalga geccem abim İzmir kemal pasada karakol komutanı :D orda abmle brlkte grev yapan burak benm kanka astsb yeni mezun :d daha ne istiyon :D
Hımmm iyiymiş :) mesaj atbilsem özelden sana ama xper yetmiyor :) facemi verirdim eklersin beni :)
oha brda face paylasma kanka bende mesaj atamıyorum görüyosun :D sen ekle aramaya salvator35 yaz ben cıkarım :D
Buldum :)
Sekreter, öğretmen, polis, hizmetçi olmasın. Malum bazı filmlerde fazlaca rol alıyorlar😄 fantazi ürünü mesleklerden kaçınsınlar😁
Benimle aynı meslekten olursa eğlenceli olur.
Kimyager/ avukat/ inşaat müh. /Doktor/ mimar
Başka bişi kalmadı sanırım 😘
Hukukçular biraz sinirli olurlar ya : ) Ben öğretmen ya da memur tercih ediyorum şu aralar : )
Ev hanımı ;) veya kızların bulunduğu bir iş de olabilir :))
Doktor :) çünkü ben ona o kadar aşık olurum o kadar severım ki hastası olurdum :D asdasd
öğretmen olmasının şöyle bir faydası var, evi ve çocuklarıyla daha fazla ilgilenebilir.
meslek onemlı degıl benım gozumde yahu... bunlar sıradan seyler... sevgisi önemli
savcı, general ya da yönetici-organizatör olması lazım..
Çalışmasına gerek yok. Bakarım ona gerçekten gerek yok
Aileden zengin olsun hobi olarak fotoğrafçılıkla uğraşsın isterim
farketmez benim için ama ille tercih olacaksa avukat olabilir:)
erkeklerin olmadığı bir meslek , kadın hamamı gibi
ben özel güvenliğim eşimin ev hanımı olmasını isterim
ev hanımlıgıda meslek sonucda ev hanımı olsun kanks
neden
ben sevdiğimi çalıstırmam kanks ^^
Sevdiği bir şey olsun fakat açıkçası bir ofiste çalışsın falan istemem
Kızların yorumlarına baktım da beklentileri o kadar yüksek ki, insanların neden evlenmediği ortada.
Aynı mesleğe sahip olursak daha güzel olur , mühendis ya da veteriner.
Meslek onemli degil eli is tutsun sana bakabilsin... simitci olsun mesela ailene bakabiliyorsa meslegi olmasina gerek yok...
Zengin olsun yeter diyormuşum
Saatleri düzenli
Hafta sonları izinli olabileceği bir iş olsun yeterli 🙂🙂
Dilsiz ve sağır tercümanı :D alışkanlık yapar belk evde sessiz olur.
Meslegin bir onemi yok onemli olan anlasmak iyi bir kalbi olsun baska bisey istemem.
güzeldir hukuk :) bizim gibi uçakçılıktan çok daha iyi :D
Ogretmen olsun . ogretmen adaylarimi bekliyorum. hukucu dedigin ne yani avukat vs mi
Hukukçu çekilmez.
Astronot olsun arkeolog olsun farklı olur.
Guzel (+:
İlahiyatçı bir eşim olacak inşallah (:
Hadi bakalım hayırlısı :)
Kültürlü olsun da mesleği olmasa da olur, fark etmez.
Maddi problem?
Benim durumum ona da bana da yeter artar.