Arkadaşlar KYK yurdunda kalıyorum. 3 gündür evdeyim, izin almayı unuttum. Sorun olur mu?

arkadaşlar KYK yurdundandayım. eve gelmişim 3 gündür izin almayı unutmuşum problem olur mu?
Arkadaşlar KYK yurdunda kalıyorum. 3 gündür evdeyim, izin almayı unuttum. Sorun olur mu?
Cevapla