Üniversitede çok yalnız ve mutsuzum. Sizce bırakmak mantıklı mı?

Üniversitem evime 4 saat uzaklıkta ve bildiğiniz dağ başında yer alıyor. Sosyal hayat yok zaten burada. Herkesin burada bir arkadaş çevresi var ama birtek benim yok. Yurt oda arkadaşlarımla anlaşamıyorum zaten. O kadar mutsuzum ki Üniversiteyi bırakmayı düşünüyorum. Yaşadığım şehirde üniversite okumak benim için daha iyi olur en azından. Böyle dayanamıyorum çünkü. Daha 2 buçuk senem var zaten.
Üniversitede çok yalnız ve mutsuzum. Sizce bırakmak mantıklı mı?
Cevapla