Lütfen bakarmisiniz hayattan çok sıkıldım üniversite okuyorum bırakmayı düşünüyorum ne yapmalıyım?

Ben pdr 2. sınıf öğrencisiyim memleketime 2 saat uzaklıkta bisehirde üniversite okuyorum bıktım yurtta yaşamak çok zorluyor beni ve sehirden nefret ediyorum. kimse yok doğru düzgün dostum kardeşim diyeceğim vakit gecirecegim ne de sevgilim var. benden tipsiz çocukların sevgili olduğunu gorunce daha çok sinirleniyorum. bunaldim artık yaşamdan üniversiteden 2 yıldır gidip geliyorum okula Hiç birsey 0 bilgi aldım ortalamam3.30😕boş okumak istemiyorum bölümün ataması kötüleşti herşey ustume geliyor ne yapmalıyım?
Lütfen bakarmisiniz hayattan çok sıkıldım üniversite okuyorum bırakmayı düşünüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla