

Siz bunu başaranlardansanız nasıl hallettiniz? Yurtta mı yoksa iki üç arkadaş evde mi kalıyorsunuz? Hayatınızdan memnun musunuz?
Yurtta kalıyorum
Bir kaç arkadaş daire tuttuk
Bu sene gidemedim her şey ateş pahası
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Üniversite okumadığım için erken yaşta iş hayatına atılmak zorunda kaldım. Böyle bir sorunum da olmadı.
Aynen bir bakıma iyi yapmışsın aslında her şeyde bir hayır vardır bence...
Aynen öyle dostum.
Kalacak yer olmadığı için İstanbul'a, yaşadığım şehre geçiş yapmak zorunda kaldım.
Çok zor ya Allah yardımcınız olsun...
Amin, sağ ol.
4 kişi ortak tutsa 2000₺ kira pahalı değil caz yapıyor öğrenciler
arkadaş mı bulamadın?
Fiyatların öğrenciye daha uygun olması gerekiyor ama ülkede fırsatçı dolu maalesef çoğu öğrenciye pahalı geliyor eğer şehir dışında üniversite okusaydim apartta kalırdım diye düşünüyorum 🐣
Başlamadım
Yapacak bir şey yok maalesef hayırlısı ya...
toplu yaşama