Mezun olunca maksimum 5 bin TL'ye çalışacağım. Boşuna mı okuyorum?

üniversite 2. sınıftayım, işletme okuyorum biraz ailemin zoruyla bu bölümü seçtim aslında bölümden mezun olanlar iş bulamıyor, bulanlar maksimum 5 bin tlye çalışıyorlar o kadar emeğe rağmen. boşuna mı okuyorum acaba şu an
Mezun olunca maksimum 5 bin TL'ye çalışacağım. Boşuna mı okuyorum?
Cevapla