Kitabın üstünde erkek sembolü yer işareti gibi kitabın arasında kanlar içinde bir kız çocuğu ne alaka burada ben şöyle algıladım Babalar Kız çocuklarının Eğitim Hayatında Kitapların içinde canı çıkıyor... ve onu işaret ediyor! Kadına şiddet gazından nemalananların alelacele seçtiği bir resim ki biraz daha buna inanan aklı ermez kadınları sömürebilsinler sizde yemilsiniz bunu ona üzüldüm Birazda erkeğe şiddete ve tacavüze tacize duyarsızlığı konuşsak mı?
Ugly girl isimli kızarmış balığım, sana katılıyorum fakat bu tarz resimlere ödül vermenin ülkenin ne kadar utanç verici bir hukuk sistemi olduğunu bir nevi kabul etmek oluyor. Ödül verenlerinde kadına şiddet uygulayanlardan bir farkı olmaz, şahsen. Öğrenci tebrik edilmeli, tebrik edenlerde öğrencinin bu düşüncede olmasını sağlayanlarda utanmalı.
Gayet de anlamlı her şeyden önemlisi gerçek bir fotoğraf. Çoğu kişi kadınlara yapılan kötü şeylerin abartıldığını der ankette hayıra basanlardan da az çok belli oluyor nasıl zihniyete sahip oldukları. Gözü kulağı olan en önemlisi Türkiye'de yaşayan insanlığı olan herkes Türkiye'de kadının adının yok sayılmak istendiğini ve adaletin işlemediği bilir, bu yüzden birçok vahşet yaşanıyor bunu kimse inkar edemez. Eminim ki okuduktan sonra "kadın da bazı şeyleri yapmasın, oraya gitmesin, laf söz dinlesin" diyenler olur, oldu ki dinlemedi bu insanın insana zarar vermesi anlamına gelmez.
Evet resim oldukça başarılı bir anlatım ancak, kadına şiddet ifadesinin özellikle sosyal medyada fazla dile getirilmesinin, ters etki yaparak, kadına şiddeti artırdığını düşünüyorum. Öfkeli ve sağlıklı düşünemeyen bir erkek için, "Demek ki bu durumda, böyle ceza veriliyor" algısı yaratıyor...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Her yerde kadın haklarını savundum ama bu saatten sonra yapılacak belli; 1-Kanunlara göre kadınlar erkeklerden üstün 2-Tacizci vb. gibi insanların psikolojik sorunları vardır ve bunların baş sorumluları aileleridir hatta başta annesidir sonra babasıdır 3-Bazı hasta erkeklerin masum kadınları öldürmesi çok korkunç bir şey ama sırf erkek oldukları için bu cinayetleri tüm erkeklere atfedemezsiniz 4-Eğitim şart ama matematik vb. değil toplumsal eğitim şart 5-Bu ülkede kadın net olarak erkekten daha güçlüdür (fiziksel olarak değil psikolojik olarak kadınlar erkeğe her şeyi yaptırabilirler yani onlar görünmez patrondur genelde)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Başarılı bir eser. Kardeşimizin ellerine sağlık. Ancak kadına şiddetin çok farklı boyutları var sadece bir resim üzerinden anlaşılamaz. Hayatı boyunca hiçbir kadına hiçbir zaman hiçbir sebeple tek bir sille dahi vurmayan ve vurmayacak olan erkeklerin sünepe ezik sıkıcı görülüp Ümitcan Uyguna hergün yüzbinlerce aşk mesajı yazılan bir ülkede yaşadığımız da unutulmamalı. Özetle kadına şiddet uygulayan kim varsa iki cihanda kahrolsun ama kadınlar da şiddet düşkünlerini çekici bulmaktan vazgeçsin.
şiddeti en cok uygulayan erkekler ama erkeklere bakıyorum :D kendi arkadaşlarını savunuyor bu kadar ahmak ve aptal insanlarımız var işte kadına şiddet %99 ise erkeğe şiddet %1 bile değil
bombos bir foto kadin erkek diye bir sey yoktur. insan haklari vardir. ben erkeklerin de olduruldugunu ya da bicaklandigini gordum haberlerde gundem de birisi ses cikartmiyor. birakin bu etiket islerini de her bireye insan olarak bakip sahip cikin.
Eril adalet. Eril adalet derken, bu erkeklerin suçu olduğu için değil, eril adalet ile erkeklerin hepsi aynı yerde değil yani. Boşa saldırıyorsunuz. Aynı ataerkil kafa siz erkeklerin de içinden geçiyor.
Resimde haklılık payı var, ama unutmayalım ki şiddetin faili erkekleri, sadrazamın sol testisi muamelesiyle, penisi altın kaplamaymış gibi muameleyle yetiştirenler de kadın.
Kadına şiddetin ve cinayetlerin çoğu sebebi hiçbir halta yaramayan, aile hayatı dışında ezilen korkak erkeklerin hınçlarını kadınlardan çıkarmak istediği içindir
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Anlamlı güzel bir resim olmuş.
Yorumlara bakıyorum, erkekler de şiddete uğrar demişler. Lan zaten erkeğe şiddet uygulayan da erkekler.
Önceleri emperyalistler Sağ sol diye ayırırdı Şimdi ise kadın erkek diye ayırmaya çalışıyor ne acı Ne acı ki milletmiz hiç mi ders çıkarmaz Yazık kafanıza?
@xCuppycake 2020 de 207 tane filan okdu fiye biliyirum Caniler erkek kadin diye ayırmaz Herkese şiddet uygular Erkek cinayetleri kadın cinayetlerinden daha fazla
2020 de 410 tane kadın cinayeti oldu ve bunlar sadece kayda geçenler ki hiç az bir rakam değil . Erkek cinayetleri kadın cinayetlerinden de kesinlikle fazla değil sen bunları neye dayanarak buraya yazıyorsun bitmedi sizin şu mağdur edebiyatınız. Ayrıca erkek cinayetlerinde de erkekleri katleden genelde yine erkekler ya da nefsi müdafaa yüzünden öldürmek durumunda kalan kadınlar ki bunlar cok az bir kısmını oluşturuyor erkek cinayetlerinin. Cinsiyete göre de ayrılır eğer bir toplumda kadınlar sırf daha zayıf ve güçsüz görüldüğü için şiddete uğrayıp öldürülüyorsa kadınlara karşı bir nefret varsa evet cinsiyete göre degerlendirilmeli. Caniler cinsiyet de ayırır çok da güzel ayırır bakar karşısındaki bir yumrukta kendisini allahina kavuşturacak bir erkekse ona ellesmez ama karşısındaki gucsuz bir kadınsa çok da rahat şiddet gösterip öldürebilir bunun çokça örneğini her gün haberlerde yakınımızda görüyoruz. Kanunlar kadını üstün tutuyormus anca ezbere laf konuşun zaten. Şimdi kendi istatistiki uydurma rakamlarını al ve git.
@bidurya bizim mahallede her sene erkek ölüm haberini alıyorum Istatistik hakkında emin değildim belki emin olmadığı mı yorumda belirtmeyi unutmuş olabilirim. Ama hiç öldürülen kadın duymadım Erkek erkeği öldürüyor ne demek Öldürülen erkekler insan değil mi Şiddet şiddettir O öldüren erkek başka erkeklere hiç şiddet uygulamadimi sanıyorsun Sırf kadın olduğundan öldürülmuyor Öldüren kişi şiddete meyilli Dar kafalı bir zihniyete sahip olduğundan öldürüyor Bir defa neden şiddete meyiillilik var bunu çözüme kavusturalim demektense Erkekleri suçlamak bir işe yaramaz Çocukları anne büyütür Büyük bir güç elinizde O sucladigiz erkekleri belkide adam akıllı yetiştiremeyen annelerini suçlayınız. Tabiki tek suç annede değil Cevrede önemli Yanı kısacası şiddetin nedenlerine odaklanıp çöz üm getirmemiz gerekiyor Siz erkekleri sucladikca çözum gelmicek aksine cozumsuzlesecek. Ayrıştırma toplumsal bölünme getirir . Bu da gerçekten mağdur olan kadınların görünmemesine yol açar.
Bir tartismada şahislara saldirilmaz Bu sefer derdini anlatmaktan ziyade Sadece kavga eder moralini bozarsın Doğru olduğunu düşündüğümüz fikrin önüne gecer. Dövüşe döner Dovusceksen hiç bu konuyu tartışmayalım Cevap yazmaya bilirsin Moralimiz bozulmasın Gerilmiyelim akşam akşam
Sizin mahalleden ibaret değil bu ülke. O zaman ben de bizim mahallede hiç erkek cinayeti olmadı gormedim diyip bu kez erkek cinayetlerini de tamamen yok sayayim. Bu işler öyle senin mahallen benim mahallem laflariyla tartisilmamali zaten. Ayrıca son olarak sucu yine bir kadının bir annenin omzuna yuklemene sasirmadim bekliyordum bu cevabi tabiki. Hic çuvaldızı kendinize batırmayın hep kadınlara batırın ataerkil toplumdan ötürü demeyin hiç erkeklerin siddet, cinayet konusunda önünü kesecek olan belli başlı yasaların yürürlükte olmamasına tam olarak uygulanmamasina ses çıkarmayip sadece kanunlar kadınları üstün tutuyor erkek cinayetleri çok daha fazla deyip durun. Sonra da gerekli cevap gelince ağzımızın tadı kaçmasın cevap vermeyebilirsinize getirin. Bir de emin olmadığınız şeyler hakında da atip tutun az evvel yaptığınız gibi belki olur da yanlisinizi kimse ortaya çıkarmaz öylece egonuzu tatmin edersiniz ha eğer birisi ortaya çıkarırsa da belirtmeyi unutmusum dersiniz hiç sorun değil . Ama illaki yanlışlarınızı ortaya serecek çok insan çıkacak siz yine de moralinizi bence şimdiden bozun. Hadi iyi akşamlar
@bidurya erkekler daha çok öldürülüyor Neden mı Dağlarda asker olarak ölenler kimler Suçu annelere yikmadim. Yazıyı bir daha oku Hapisanede cinayetten 300 erke mi yatıyor sanıyorsun Diğer cinayetten yatanlar uzaylimi öldürdü Sor etrafına kav kişi kadın öldürüldüğünü duymuş Kaç kişi erkek öldürüldüğünü duymuş Neyse tartismanin anlamı yok Oyu geceler
Tabikide kültür suçlu Anneler babalar çevre okul Herkes suçlu Erkekler değil Bir cani erkek oldugundan cani olmaz Bu da erkek şiddeti olmaz Şiddet şiddettir Cinsiyeti olmaz
Dağlarda asker olarak ölenler? Neyse abi hadi argümanını kaliteli seçen biriyle konusmak gerekir bu konulari. Zaten alttaki dediğin cumlelere bin kere deginsek de anlamazsin tekrar etmenin lüzumu yok
yanlis fetvalarınıza karşı olduğum için o bu şu düşmanı ilan edebilirsiniz hiç sorun değil . Kadın cinayetleri vardır ve fazladır eğer bir kesime kasten bir saldırı varsa da bu göz ardı edilmemelidir. burada bu tarz paylaşımların altına gelip de yanlış verilerle kadınlar değil erkekler öldürülüyor demeye getirmek sizin yaptığınız ayrımcılığın en bariz örneğidir. Sizlerin denk geldikçe yanlışlarını düzeltmeye calisacağiz
@bidurya kadın düşmanlığı yoktur Geçmişte emperyalistler Sağ sol diyerek kitleleri böldü Yapay sorunlar üretip Asıl problemi çözmeye odaklanamadi millet Şimdi feminazi illetini kullanıyorlar Tekrar ediyorum Lafı nasıl anlarsanız anlaya bilirsiniz Kadın şiddeti yoktur Şiddet vardır Şiddet şiddettir Bir cinsiyete yükleysek Problem cozulmez Aileden başlayıp Çevreden Egitimden Buna neden olan tüm unsurlar bulunup Elimilize edilmelidir Tekrar ediyorum Erkek şiddeti yoktur Şiddet şiddettir Buna neden olan hangi problemse Bulunup elimize edilmelidir Tekrar ediyorum Kadın kadın olduğu için öldürülmuyor Şiddet uygulayan kişi ayrım yapmaz Erkeklerede şiddet uygulamıştır Nedenlerine ulaşıp Elimilize edilmesi gerekiyor
Aile çevre eğitim toplum bu konularda hemfikiriz ancak şiddet vardır kadınlara yönelik bir kesimin nefreti de bariz vardır. Temel sebepler kadının bazı erkekler tarafından (bu bazı erkekler ülkenin %70'i kadarini eminim ki kapsar) güçsüz yenik görülmesi, fiziken onların üzerinde hakim olabileceklerinin farkında oldukları için kas gücüyle sindirmeye çalışmayı marifet sanmaları. Yine aynı şekilde bazı erkeklerin toplumda yer edinememis olması ve bu yüzden evlerinde ellerinin altında gördüğü kadinlar üzerine öfkelerini kusmaları vb. eger bunları göz önüne alarak bir kesim kadınlara zarar veriyorsa olduruyorsa buna kadına yönelik şiddet, cinayet denir. Kadın cinayeti vardır. Hic bir gun erkeklerin sırf erkek diye güçsüz görüldüğünden dolayı mağdur görüldüğünden dolayı öldürüldüğüne denk gelmedim veya hiçbir erkeğin sırf kadınların zihnindeki namus kavramına uymadığı için infaz edildiğini günde 3 4 kere haberlerde izlemedim. Ha bir de kadınlar tarafından tecavüze uğradiktan sonra ölü süsü verilerek öldürülen bir kaç erkek mı zaten onu hiçbirimiz günde 1 2 kere görmedik duymadık. Uzlasacagimizi hiç sanmıyorum o yüzden diyorum ki şimdiden sonra sürekli bu tarz kadın cinayetleri postlarinin altına erkek cinayetlerini de yaristirmaya devam et hep ben de varım de kadın cinayeti yoktur erkek cinayeti ben gördüm de sonra uymazsa şiddet vardır de illaki bir suru kişi bir gun cevap verecektir
Daha fotoğrafta ne gördüğünü anlamamış. Bu tarz insanları annesi ve sevdikleri sevmiyor kadın düşmanı oluyorlar klasik. El kaldıranın elini koparırım keşke bana denk gelsen
Her şiddetin sonu cinayet mi oluyor peki? Kadınlarin hepsi çok mu masum sanıyorsunuz? Hepsi anaç duygularla kabarmış, duygusal bir melake mi? Sizin söylediniz buna çıkıyor? Kendiniz inaniyo musunuz buna? burada kizlar, kendi hemcinslerine erkeklerden daha çok sitem ettiği halde (fitneci, çekememezlik, kıskançlık, Giybet vs) diye.. Nasıl kişilik ve karakter Kuramini benimsediyseniz, Erkeğin bile bile ardamarina saldıran ve bundan zevk alan kadınları gözünuzun önüne getirin.. imkansız mı? Kaç kere geldi göndeme ! @derinhisler Sana gelince, gayet sevilen bir insanim boyle bir sorunum yok, düşmanlik vs de beslemiyorum. filozof gibi hemen teshisi yapistirmissin, olaylara bu kadar dar bakarsan, seni genişletmeri kolay olur.
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Anketler > 9. sınıf öğrencisinin kadına şiddeti anlatan resmi sosyal medyada gündem oldu! Sizce de çok anlamlı değil mi?