Sosyal medyada cinsiyete göre şiddete verilen tepki neden bu kadar çifte standartlı?

Sosyal medyada sıklıkla herkes tarafından dikkat edildiğinde karşılaşabilecek bir durum şöyle ki erkek kadını dövüyor imajı verildiğinde buna komik değil, şiddeti normalleştiremezsiniz ayakları yapılırken kadın sosyal medyada sözde kurgu olarak erkeğe şiddet uyguladığı sıra kahkahalar havada uçuşuyor, kadına destek mesajı veriliyor. Amacım cinsiyetçilik yapmak değil fakat neden bu durumla karşılaşılıyor merak ediyorum, neden her cinsiyet kendi yaptığında haklı kabul ediliyor
Sosyal medyada cinsiyete göre şiddete verilen tepki neden bu kadar çifte standartlı?
Cevapla