Acımasızlık ve vahşet kızlarda daha fazla değil mi sizce de ve bu olay hakkında neler düşünüyorsunuz?

Dün evimin yanındaki boş arsada kız kavgası vardı muhtemelen erkek için kavga ediyorlardır. Birbirlerine öyle vuruyorlar ki sanki aralarında kan davası var. Güçlü tarafın kızları zayıf tarafın kızlarını biraz fazla dövdü ve onurlarını kırdı. Kızların eteklerini açtılar birinin crobunu falan soydular üstünden kızın gögüsleri komple göründü. En son afedersiniz kızların donlarını da çıkaracklardı da araya girdiler ama çekiştirirken donlar da indi biraz kızlarn g. tleri göründü. Yani döversin tamam anlarım ama bu kadar rezil edilmez insanlar kim olursa olsun ben buna karşıyım , bir erkek olsa karşı tarafa bu kadar zarar vermezdi

Acımasızlık ve vahşet kızlarda daha fazla değil mi sizce de ve bu olay hakkında neler düşünüyorsunuz?
Cevapla