1,5 yıl öncesine kadar okuldaki arkadaşlarla rahat görüşüyordum şimdi rahat selam veremiyořum ve konuşamıyorum ne yapmalıyım?

Pandemi araya girince okula da gidemedik sanki hiç tanımıyormuş gibi oluyorum. Bu arada n'olur soruya soruyla cevaplamayınız.
1,5 yıl öncesine kadar okuldaki arkadaşlarla rahat görüşüyordum şimdi rahat selam veremiyořum ve konuşamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla