Okulda insanlarla konuşmakta zorlanıyorum, nasıl aşarım?

Okulda arkadaşlarım var ancak onlarla konuşamıyorum yani ben gidip onlara ne diyeceğimi bilemiyorum konu açamıyorum sadece onlar benimle konuşursa ben de konuşabiliyorum nasıl daha sosyal alacağım örnek verebilir misiniz yani nasıl konu açabilirim ne söyleyebilirim. Sınıfta daha konuşkan birisi olmam için ne önerirsiniz?
Okulda insanlarla konuşmakta zorlanıyorum, nasıl aşarım?
Cevapla