Arkadaşlar okulda hocalarla konuşmaktan çok çekiniyorum yardım?

Baya utanıyorum veya rahat rahat konuşamıyorum terbiyesizlik olur diye. Mesela herhangi bir hoca bana bişey diyo ben bir heyecanlanıyorum utanıyorum bana mı dedi acaba falan diye sizce ne yapmalıyım terbiyesizlik yapmaktan korkuyorum öyle de hocalarla mıymıntı gibi konuşunca da kendime gıcık oluyorum
Arkadaşlar okulda hocalarla konuşmaktan çok çekiniyorum yardım?
Cevapla