Rahatsız olduğum eski lise arkadaş grubuyla iletişimi kibarca nasıl keserim?

Bu arkadaş grubum liseden kalma şu an üni deyim ve işte watsap instgaram her yerden bi grup var sürekli sanki hala lisede gibiyiz gibi mesaj atıyorlar bende çok aktif olamıyorum onlar kadar boş vaktim yok neyse ben buluşmalara da gitmem genelde çünkü yanlarında rahat hissetmiyorum sürekli benim hayatım hakkında yorum yapıyorlar bunlarla iletişimi nasıl keserim

Rahatsız olduğum eski lise arkadaş grubuyla iletişimi kibarca nasıl keserim?
Cevapla