İstediğin kadar samimi arkadaşlıklar ara olmayacak. Çünkü İşyerine para kazanmak amacıyla gidiyorsun. İlla ki işyerlerinde birbirini çekememe, iş kitleme vb durumlar oluyor ve sağlam dostluklar çıkmıyor. İyi arkadaş edinirsin ama dostum diyemezsin..
Ben mesafe koyarım öyle samimi olmam kimseyle. Ne demişler berde çokluk orada işte tuvalet.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Öncelikle bu kadar iyi kalpli kalabilmeyi başardığın için tebrik ederim çünkü iş yerinde patron değilsen ve arkadaş olmak istediğin kişi de ortağın değilse samimi arkadaş olmak imkansız herkesin amacı para kazanmak ve bir ortamda asıl amaç para kazanmaksa o ortamda samimiyet arama.