Üniversiteye geç yaşta başladığım için adapte olamadım. Bırakmalı mıyım?

Adapte olabiliniz mi okulu bırakmayı düşünüyorum bu yüzden :(
Üniversiteye geç yaşta başladığım için adapte olamadım. Bırakmalı mıyım?
Cevapla