23 yaşındayım, zamanında ailem üniversiteye göndermedi. Artık geç kalmış sayılır mıyım?

23 yaşındayım ailem zamaninda bölümü beğenmeyip göndermedi dhaa sonra benimde isteğim hevesim gitti ama büyüdükce okumamanin ne kadar zor olduğunu görüyorum aynı zamanda yaşım konusunda endişeliyim ne yapmalıyım düşüncelerinizi merak ediyorum
23 yaşındayım, zamanında ailem üniversiteye göndermedi. Artık geç kalmış sayılır mıyım?
Cevapla