Çoğu sınıf karantinaya alınmış ve İstanbul birinci sıradaymış! Sizce kapanır mı okullar yeniden?Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin...1
Yüzlerce sınıf pozitif vakalar nedeniyle karantinaya alındı! Sizce okullar yeniden kapatılacak mı?
KAPATILMAzsa Büyük Sorun Tehlike canımsın Mal Devlet Sen Okulları Virüs Gitmeden Neden Açıyor sun ki İşte Aşılar olunuyor Tamam Aşı güvenlik sağlıyor doğru ama daha virüs Devam ediyor Risk daha Bitmedi Hadi bunu geçtim Dahası okul Çok kalabalık Ortam Kimse sosyal mesafe var demesin haberciler öyle söyleyenler sahtekar üç kağıt ci teki Nerde sosyal mesafe Dışarda Görüyorum okulda herkes dip dibe bumu sosyal mesafe ya bi sk yalanı bırakın kandırmayın insanlari tabi mallarda inanıyor mal olduğu için çocuğunu okula gönderiyor işte eğitim dersten geri kalmasin mis la mal adam Virüs diyoruz sağlık eğitim den Daha önemli eğitim de önemli ama online zaten yapılıyor okulda Eğitim olsun ama önce şu virüs kontrol altına alınsın sonra açılsın Böyle giderse Hiç bitmez bu virüs okullar kapansın sağlık için eğer şerefsiz değilsen kapatırsin devlet
Hiç açılmamalıydı zaten en büyük canım hatta yurt geneli seyahat yasağı da uygulanmalıydı vakalar ordan oraya ordan oraya gitmeye çalışıyor kaç tane vaka firar ederken yakalandı kaç tane otobüs durduruldu hala hala akıllanmıyorlar anlamıyoırlar bu kadar canım olamaz insanlar ama oluyor bu millete acımıcan tam kapanma şart ta ki herkesin aşısı bitene kadar.
Valla bilmiyorum şimdi onların işide zor tamam sağlık herşeyden önemli ona bir sözüm yok ama dier turlu ilkokulda coğu cocuk okuma yazma örenemeden sınıf atladı online egitim yetersiz sartlar arasindaki ucurum artti kapali kalmasi taraftari degilim actiklarinda orencilere dayiyacaklar konulari o zamanda biz ders gormedik die aglayacak ogrenciler bunun tam bir cozumu var mı aklima gelmiyor aşılanma tamamlanınca eger asililar girip gibi hafif atlatcaksa kapatilmasin dier turlu yarim yamalak bilgiyle sinava sokcaklar cocuklari ve okul kapaliyken heryer acikti okullarin etkisi konusulmamali sadece ben olsam onlemleri artiririm kapatmam cunku bunun sonu yok alisin artik bu virus 10 sene bizle beraber bunu kabullenin isteyen gondersin gondermeyen online devam etsin kapatilinca nereye kadar kapancak 2 sene online okudular zaten
Eğer bu şekilde devam ederse kapanma mecburi olacak gibi duruyor. şu an hastaneler dolu değil. Eğitime çok ara verildi ve ekonomi de artık çok kötü durumda. şu an okulları açmasalardı millet hepten isyan edecekti. Aşı dediniz olduk niye açmıyorsunuz diyeceklerdi. Eğitimin ve hayatın bir şekilde devam etmesi gerekiyor. Fakat yeterince önlem alınamıyor. Sınıflardaki yoğunluk azaltılmalıydı. Üniversitelerin de açılmasıyla vakaların zirve yapacağını düşünüyorum. En etkileşimli grup üniversite gibi görünüyor. Yurtlar, amfiler, cafeler... Şuanda 28 bin vakayı idare edebiliyorlar. Fakat hastaneler dolup taşmaya başlarsa ve yeni sarsıcı bir varyant da çıkarsa mecburen kapanma yapacaklardır.
Ne kapanma meraklısıymışsınız be abi? Kız kardeşimin son 2 senesi kayıp online eğitim yüzünden. Mebin yapması gereken sınıfları gruplara ayırıp sabahçı öğlenci yapmak. Üniversitede bizde öyle oldu. Onlarda da aynısı yapılsa sıkıntı olmaz. Hastalık öldürmüyor ama okulların kapatılması çocukların geleceğini öldürüyor. Siz 18++ asosyallerin işine gelebiliyor olabilir ama kardeşim geleceği yok oluyor. Artık corona grip vb haftalık gibi oldu. Korkan aşısını olsun yediklerine dikkat etsin. Bu gidişle daha kapanma olursa koronadan değilde ekonomi ve sağlıksız yaşam yüzünden ölüp gidicez. Yazık cidden
Tedbir alınıp açılsa keşke açılmasın diyen mi var vakalar artıyor önlem alınmıyor sınıflar karantinaya alınıyor. Hiç yakınını kaybetmedin galiba. Herkesin bünyesi farklı. Ölen ölsün kalanlarla devam mantığı olmuyor işte. Benimde üniversitede 2 senem çöp oldu. Geleceğimi etkileyecek iş bulmamı zorlaştıracak belki de. Önlem aldıkları falan yok. Sınıf nüfusunu azaltsınlar. Yoğunlukları önlesinler. O zaman tamam. Ama şu an vakalar hızla artıyor bir önlem tedbir görüyor musunuz? Bu durum sadece eğitimle de sabit değil ekonomiyi etkiliyor. Her gün 200-300 kişinin ölümü söz konusuysa bir şeyler doğru gitmiyordur. Daha fazla kayıp vermemek için kapanmaya gidip tedbirler alınmalı ve aşılanma tamamlanmalıdır. Daha sonra da kademeli bir şekilde tekrar açılmalı.
Kapanmaması gerekiyor.. uzaktan eğitim çocuklar için hiçbir fayda sağlamıyor. Biliyorum sağlık her şeyden önemli fakat hayat bu şekilde de devam edemez ki. Küçük kardeşim okula başlamadan bir hafta önce benim çabalarımla hatırladı bir çok şeyi. Çocuk toplama çıkarmayı unutmuştu ya.. Bu çocukların ileride karşılarında bi sınav var ve her sınıf üzerine katlana katlana eğitim veriyor. Kaç kişi bu okulların kapanması yüzünden kötü liselere gitti kim bilir.. Parası olan en sonuna kadar iyi eğitim alıyor. Tüm dershaneler açık kalıyor ama en önce devlet okullarını kapatıyorlar. Ben kapatılmamasından yanayım. Çocukların eğitimi en öncelik
İnat etmeye devam ederlerse kapanmayacak, kapatmayız dedik, o kadar vaad verdik şimdi kapatıp biz beceremedik demek olur diye düşündükleri sürece, bu karantina işleri artarak devam eder. Ben açılmasının bile yanlış olduğunu düşünüyordum hala da öyle düşünüyordum. Üniversiteler açıldığı zaman bunlar sadece vakalara değil ölümlere de yansıyacak. Çocuklarda öldürücü etkisi düşük diye şimdi çok umursamıyorlar, ama gençlerde iş değişiyor.
Okulu açma dertleri asisizlari zorla asilamak. Biraz sınırladilar. Ama tamamen değil. Aşı olmadım, olmam! Eğitim öğretim pandemi yalanı çıkalı daha da catirdadi. Okullar açık fakat hiçbir nitelik yok, bunu bir öğretmen üstelik, idareci olarak söylüyorum!! Amaçları bambaşka. Ve kim ne dümen ceviriyorsa çok gecmeden belasını bulsun!
Kardeşim de karantinada kendi sınıfında pozitif çıkan olduğu için. Gittiği okulda kendi sınıfı hariç kapatılan sınıflar oldu. Üstelik daha bu iki haftalık bilanço. Yine aynı şekilde benim çalıştığım okulda da serviste pozitif çıkan öğrenci oldu. İlginç durumlar yani.
Şahsın televizyonlarda söylediği şey: Okullarımızda sınıflar 20-25 kişi. Gerçekte olan: 50 kişi. İki sene boyunca okul ve derslik sayısını çoğaltmadan, bir paket maske ve bir şişe dezenfektan ile önlem aldık demeleri cidden aklımızla dalga geçmek demektir! Veriler şimdiden artıyor, hala toplumun çoğu aşı karşıtı ve önlemler yetersiz. Bu kış gerçekten de sert geçecek.
Kapatalım her yeri, sonra hayat sadece evlerde geçsin. Kısa sürede ekonomik olarak da çökeriz böylece. Herkes rahat eder. Aşı olmamak için de bin dereden su getirelim. Kafamız ve canımız ne istiyorsa öyle yapalım sonra da hep beraber istediğimiz olmuyor diye oturup ağlar ya da yine bir yerlere kabahat buluruz. Böylece dilediğimiz her şey gerçekleşir çabucak.🤔
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ayy yeter valla gına geldi. Aşı desen o da işe yaramiyor sürekli 4. Doz 5. Doz biz zaten deneğiz kullanın kafaniza göre. Nolucak böyle bence rahat bırakılmalı. Çocukların bünyeleri kuvvetli hiç birine bir şey olmaz Allahin izniyle sadece corona olan öğrenci eve gönderilmeli bence. Bu şekilde 1 sene daha çöp olucak
@Excitement3417 sadece karantina müddeti oda zaten 10 gün sürüyor. Ailem geçirdi ordan biliyorum 10 gün'de evden canli derslere filan giricekler zaten. Ama komple sınıfı karantinaya almanin hiç bir mantiği yok ondan bahsediyorum
Okullarda su an ne mesafe ne temizlik hiçbir tedbir yok tamamen pandemi öncesinde nasılsak öyleyiz o yüzden istemeselerde mecbur kapanacağını düşünüyorum
Okulumda 2 sınıf kapatildi şu an. Onlarla uzaktan eğitim yapılıyor. Zaten bu gidisle okulda sınıf kalmayacak. Kasım ayındaki 5 günlük tatilden sonra tekrar kapatılır diye düşünüyorum 🤷♀️🤷♀️
@yunussema çok haklisiniz ona lafim yok okuma acisindan cok zor ama benim kardesiminde okulunde 2 sinifi karantinaya aldilar hâlâ gidiyor cocuk onlara bu yasta yazik degil mi? 🥺 buyukler kendini korur uzak durur ama bunlar cocuk
O da doğru. Nerden tutsak elimizde kalıyor. En iyisi kapatılsın da herkes kurtulsun. Sağlık bana göre her şeyden daha önemli. İki sene okula gitmemenin telafisi geç olsa da yapılabilir bana göre fakat giden sağlık asla düzelmiyor. Bizzat ben koronayı ağır atlatmış biri olarak söylüyorum bunu
Kapanmazsa durum daha kötü bir hâl alacak gibi. Çocuklar kendilerini koruyamıyor. Doğal olarak bilinçleri düşük. Bütüj gün beraberler, iç içeler. Hastaneler hep çocuklarla dolmuş durumda.
@avalanchex boş boş konusmayın hanfendi sağlık söz konusu insanlar ölüyor başlarım eğitiminize biliyoruz bizde neyin ne olduğunu merak etmeyin sağlık herşeyden önce gelir okulların acılması tamamen hatadır bakın göreceksiniz zaten kısa sürede okullar tekrar kapanacak zaten bişiler biliyoruz ki konusuyoruz
Ya online eğitimi ne kötülediniz arkadaş. Gördügün aynı dersi bilgisayar başında görüyorsun. Tamam saatlerce ekrana bakmak kötü bir şey ama okullarda bu zamana kadar çok mu düzgün eğitim veriliyordu ki okul açılsın açılsın diyip duruyorsunuz. Olağanüstü sağlık koşullarından geçiyoruz arkadaşlar hala neden anlamak istemiyorsunuz. Şu an açılması hiç mantıklı değildi ama açıldı. Vakalar azaldığında otelleri, denizleri açmak yerine açılması gereken yer okullardı ama şu an öyle değil.
Bizim en saglik bakanligi da milli eğitim bakanlığı da dışişleri ve İçişleri bakanlığı da bilimsel yaklasimla ulkeyi yönetmiyor... o yüzden kapanmaz, hallederiz mantıklı bakanliklar, ceviri dışında bir sey yapmaysn sözde bilim adamlarina kaldık
Bizim okuldanda kapanan sınıf var. Hatta bulunduğum ilde bir okul tümden kapatıldı ama bilmiyorum:/
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
kapansın annem de babam da 50 yaşlarında bir sürü hastalıkları var aynı zamanda ananem ve babaannem de bizim evde kalıyor okul yüzünden koronayı eve getirirsem atlatamayız
Temeldeki sorun zaten o değil. Minikler bu konuda neyse ki biraz daha şanslılar ama evlerinde anne babaları var, nene dedeleri var. Yani onlarda ölüm oranı evet düşük ama etrafa yayılmasında ve yaşlı insanlara bulaşmasında rolleri var