Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! İstiklal Marşımızın kaç kıtasını ezbere biliyorsunuz?❤️❤️

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
🍀🧿🦇
Tamamını biliyorum.🇹🇷
Bence bu ülkede yaşıyorsan en azından
ecdatlarına saygı açısından ezberlemek ve ne anlatıyor öğrenmek gerekiyor. Ben her okunuşunda duygulanırım. Yorumlara bakınca da üzüldüm açıkçası.
10 kıtasını bilirim desem de zaman zaman hatırlamakta zorlandığım oluyor o yüzden ara ara açıp okurum
Şu an 8 kitasini ezbere soylerim aon imi kitasinida soylerim ama kelimeler de falan hata olabilir ama bir zamanlar 10kitasinida biliyordum peki siz istiklal marsinin ilk bestesini biliyormusunuz? simdikine gore cok daha iyi bence
10kıtasını biliyorum ama 9. kıtada takılıyorum bazen
10 kıtasınıda biliyorum, takıldığim yerler olabilir tabii
hepsini allaha şükür
abi bilmeyenler var tamam da nası ya? marşımız aga marş hepsiini bilcez tabi
Orta okuldayken 9 kıtasını biliyordum. Şimdi biri okursa eşlik edebilirim
Eskiden 10 kıtayı da bilirdim ama uzun süredir okumuyorum unutmuş olabilirim.
10 kıtayı okudum valla içimden 10. kıtanın başını unutmuşum hatırladım iyi oldu
10 kıtasını da biliyorum ayrıca andımızı da biliyorum bilmek gerekiyo
10 kıtasını da biliyorum tabii kaçırdıklarım olabilir arada.
Hepsini biliyorum nedense 9. Kıtayı çok zor ezberlemiştim.
Biliyorum da başlarını karıştırıyorum biraz üç dört kıta falan
Herkesin hepsini bilmesi gerekiyor. Ek olarak Atatürk'ün gençliğe hitabesini de biliyorum.
10 tabikde daha 4. Sinfta ezberledim hepsini
10 kıtasını da öğrettiler lisede
Elbette ve kesinlikle 10 kıtasını da. :-)
4 kıtaya kadar
5-6 kıtaya kadar biliyordum da ara sıra okurken unutuyorum
10 kıtasını da biliyorum
9 yaşımda 10 kıtasını da ezberlemiştim
Bir iki kere tekrar edersem 10 kıtasını da okurum.
10 kıtasını da ezbere biliyorum
Alayını biliyorum ezbere
Bilmiyorum gençliğe hitabeyi biliyorum ben
10 kitasinida biliyorum
Bunca sene sonra 4 kıtasını ancak okuyabilirim. :)
Bilmiyorum azeri oldugum icin
Bumu istiklal marşı guzelmiş
Evet
Azerbaycanlıyım amma turkiyeyi daha cok severim
Bizde sizi seviyoruz
Uygulamayı ilk defa kulanıyorum cok bos işsizler bu uygulamayı kulanır
Hepsini biliyodum unuttum
İlk iki
Hepsini
Hepsini
3_4 kıtasını
10 kitasini
hepsini bilirim
10 kıtasını da biliyorum
Tamamını
2 kıtasını ezberlemiştim
6 falan Şu an
Hepsini
10 kıta aşkım
9 kıtasını
10 kıta
9'dan sonrası yoktu
Şimdi 2 den sonrası
2 kıta
Tabi ki hepsini
Hepsini
Hepsini
İki.
İki.
Sekiz kitasini
10 kıtasını
2 kıtasını :d