İş yeri ile ilgili sıkıntım var yardımcı olur musunuz?

Ben bi firma da gıda teknikeriyim tek tekniker benim bu yüzden izinlerde sıkıntı oluyor yıllık izin bile kullanamadım 4 gün verdiler o da abimin dugunu vardı diye tatile gitmek istiyorum ne demeliyim ayrıca bazen 12 saat gece vardiyası çalıştırıyorlar çok bunaldım 2 kişi daha alcaz diyorlar ama icraat yok ben ölünce veya ben burdan çıktıktan sonra mı mühendise dile getirmeli miyim buna bir çözüm bulun diye
İş yeri ile ilgili sıkıntım var yardımcı olur musunuz?
Cevapla