Bide beğenin soruyu aklıma geldi o kadar jsjsjs
Türkiye’ de insan gibi yaşamak için ne kadar maaş gerekir?
Bide beğenin soruyu aklıma geldi o kadar jsjsjs

Görsele bakınca Ferrari california var. krallar gibi yaşamak görüyorum onun için çok para lazım :)
Hadi diyelim onda gözümüz yok adam gibi yaşamak diyorsan en az 10 bin TL maaş olmalı günümüz doktor maaşı oluyor galiba onlara da bakıyoruz ki fena değil yaşantıları 🤔
Ayda 25.000 tl mi resim için.
Aylık 15 bin TL ideal olanı. Ama bu rakamın üzerinde maaş alabilen sayısı çok az. 😎
Açlık ve yoksulluk sınırı açıklandı zaten.
Türk-İş'in yaptığı Haziran 2021 açlık ve yoksulluk sınırı araştırmasına göre, dört kişilik ailenin açlık sınırı 2 bin 865 TL, yoksulluk sınırı ise 9 bin 332 TL oldu.
28.06.2021
Kamu-Ar araştırmasına göre, dört kişilik bir ailenin açlık sınırı temmuzda bir önceki aya göre 45 lira artarak 3 bin 513 lira oldu. Yoksulluk sınırı ise 12 bin 195 liraya kadar yükseldi. Açlık sınırı yedi ayda 367 lira, yoksulluk sınırı bin lira arttı.
25.07.2021
Reis sağolasın 😄
Türkiye'de "yoksulluk sınırı" ise 9 bin 457 lira ise... Bu duruma göre, en az alt sınır 10.000 TL. olması gerekiyor gibi... Fakat iktisat eden biri için, bu rakam çok çok aşağılardadır... Kişinin hayata bakışıyla alakalı olarak, zaruri ihtiyaçların haricindeki harcamalar, farklılıklar gösterebiliyor...
Ayda 7500 tl yetmiyor gibi yani insanca yaşamak için.. Yoksa eve kapanık basit beslenme ve başka hiç bir faaliyet olmadan 3000 tl bile yetmeye bilir... Durum çok vahim gerçekten ancak yine yollarda bir artaba bir adam durumu trafik sıkışıklığından belli zaten.. Tahtırav anla gider s***ya durumu..
Cevap
54Cevap
Çok cok çok çok ama önemli olan geliri kadar gideri olmucak gitse de yeri hemen dolucak
Mantıklı mesela ne kadar olmalı maaş
En az 20 ...
Yok artık sjsjsj 😂
Valla bak😂😂😂😂 bana o kadar lazım lacooi
😄
İnsan gibi yaşamak için başımızdakilerin değişmesi gerek
Haklı tespit 👏🏻
Türkiye de insan gibi yaşayamazsın kral. Hayvan muamelesi görüyorsun çünkü.
Harbiden ya
Eğer insan gibi yaşamak senin dediğin gibi ise Türkiye'de 35-40.000 lira arası aylık gelir 200-300.000 lira arası da yolsuzluk geliri lazım, bana göre ise en az 15.000 lira lazım.
İnsanlık parayla satılmasa sorun değil de maalesef günümüzde insan gibi yaşamak çok pahalı o yüzden zengin hayvanları insandan ayırt etmek başta zor oluyor ellam
İnsan gibi yaşamak için paradan çok yaşanabilir bir ülke olması lazım, yakında Türkiye'de insan gibi yaşamak komple imkansız olacak, o yolda hızla ilerliyoruz.
Asgari ücret alıp ta mutlu olan insanları görüyorum. Öyle bir şükrediyor ki abi benim işim var diyor...
Yaşadığın yere göre değişir ama hakkari merkezde bile ev kiraları 1 milyar olmuş. Ortalama 10 bin lira maaş yetebilir.
5-6 bin ile normal yaşam sürülür lakin ev, araba almak gezmek için en azından 10 bin. Kişiden kişiye değişir bu limit.
normal sehirde 10.000
buyuk sehirlerde 15.000
İstanbul 20.000 liracik 🙂
Ayda en az 10 bin lira garanti para olmalı diyorum, şartları biliyorsun.
10 bin kişi başı. İki kişi 15 bin artı çocuk başına 5 bin. Ehhh işte kıt kanaat kimseye muhtaç olmadan idare edersin.
Asgari ücretin 5000-5500 olması gerekir.. Daha az para ile yokluk çekilir.
10binden başlamalı düzgün rahat bir yaşam için. Şuradan kısalım buradan keselim demeyeceğin en düşük miktar o. Tabi lüks yaşam dışında diyorum. Herşeyin basit ucuzu olduğu durumda
İstanbul'da hakkını vererek yaşamak için en az 10.000 bence 2/3 kişilik bir aile için
Ev seninse 10 15 bin Liranın altında olmaması lazım
Rahat yaşamak için parasan önce tutumluluk gerek para harcamak kolay😄
Normal bir yaşam için en az aylık 10 bin lira gelire ihtiyaç var.
illere göre gelir dağılımının farklı olması bile bana saçma geliyor asgari ücretle İstanbul'da nereye geçinecek bu millet de böyle bir fiyat belirliyorlar anlamış değilim
Türkiye'de insan gibi yaşamak için önce insanlık erdemine vakıf olmak lazım
para bir yere kadar bu ülkede asgari ücretlide yaşıyor
En az 15 bin tl lazım ki ülkemizde yoksulluk sınırı bir ailenin 7-8 bin lira yani. Gerisini sen düşün.
İstanbul ya da İzmir için
evli isen esın calısmıyor ıse dedıgın rakamlar uycu ucuna .
bekarsan evet yasatır bellı yere kadar.
antalya gibi bi yerde bile 12bin ucu ucuna yetiyor. sanmıyorum İstanbul'da 15binin yeteceğini
en az 10 bin yok türkiyede yaşanmaz ülkeni haline bak düşündükçe aglıyasım geliyo
ayda en az 10 bin o da ortalama bir yaşam için. gerçekten insan gibi yaşamak isteniyorsa bu sınırın üstü olması gerekir.
Fakirlik sınırı 12-13 bin
Türkiye’nin yüzde 80 i fakir o zaman jdjsj
Reis bakma çok kazananlar var
Normal standart bir yaşam için minimum 25 bin TL
Zor bir para
Ben 3,5 alıyorm hayvan gibi yaşıyorm daha fazla alman lazm
@cicimod yani param bi tek yeme içmeye barınmaya zar zor yetiyor sosyal aktivite vs hiçbir şey yok
@cicimod İstanbul da değilim ki
İstediğin ücret istediğin kadar mal mülk hiçbirşeye yaramaz yanındakilerle elindekilerle mutlu olamadıktan sonra
Güzel espiri knk bir 10 sene mümkün görünmüyor
😂 doğru ne yazıkki
mersinde evin olursa 8 bin tlyeter
Evet bencede
En düşük 10bin lazım bence
Her şey çok pahalı en az 6 bin
evi ve arabası olan biri için 5-6 bin yeter gibi
En az 10.000 gerekli.
Ev varsa araba varsa 10k yeter
20 bin daha aşağı olmaz
2.0000 yeter 10nunu pavyonda yesem rahat yeter 😂😂
7 bin şimdilik uygun gibi duruyor.
ev seninse ve bekarsan 6000
10 15 bin TL yeterli gibi
En az 10 bin olması gerekir.
15 000 TL üzeri olması gerek.
Hangi statüde insan olmak istedigine bagli
Yoksulluk sınırı 9 bin zaten 🙄
insani olmak için net 8-9
Ne zengin ne fakir sayılman için 10 bin gerekli
Haklısın be
5000-5500
Yetmez reis
Bana yeter
Rahat bi en az 10000 lazim gibi ya
İstanbul için bir 25 gerekir bence.
10000 den aşağısı kurtarmaz.
En azından 10 000 lira kazanması gerekiyor.
.
En az 5.000 USD.
.
Artık maaş yetmez insanlıkta gerek
Beni aylık 250 den altı kurtarmaz
70 bin
Baya gerekiyor
en az 10 15 bin
En az 6 bin.
En az 10 bin gerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?