Genç kardeşlerime bir müjde vermek istiyorum.
Yüksek Öğretim Kurulumuz, 2021 YKS tercih sürecinde merkezi ve ek yerleştirmeye ilave bir ek yerleştirme yapılmasını kararlaştırmıştır. Bu ilave ek yerleştirmede baraj puanı TYT’de 140, AYT ve YDT'de 170 olarak uygulanacaktır.
Yapılan bu önemli değişiklikle birlikte üniversite tercih sürecinin tüm kardeşlerimiz için hayırlara vesile olmasını diliyorum. Cumhur İttifakı olarak gençlerimizin yanında olmaya devam edeceğiz.
Yüksek Öğretim Kurulumuz, 2021 YKS tercih sürecinde merkezi ve ek yerleştirmeye ilave bir ek yerleştirme yapılmasını kararlaştırmıştır. Bu ilave ek yerleştirmede baraj puanı TYT’de 140, AYT ve YDT'de 170 olarak uygulanacaktır.
Yapılan bu önemli değişiklikle birlikte üniversite tercih sürecinin tüm kardeşlerimiz için hayırlara vesile olmasını diliyorum. Cumhur İttifakı olarak gençlerimizin yanında olmaya devam edeceğiz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Barajı geçen öğrencileri hiçbir şekilde etkilemez. Maksat kontenjanı dolmayan özel üniversitelerin az da olsa öğrenci bulabilmesini sağlamak.
Bunun besi müjde? Düşük puanlı bölümlerin hepsiimin tek amacı var bizden para koparmak. Düşük puanla okuyup ne olacaklarmıl onuda açıklasın?
Baraj düşse kime ne faydası var ki? İş bulamadıktan sonra, çalışıp maaş alamadıktan sonra kime ne faydası var? gençlere yazık bence.
Baraj puanı düşünce ne oluyor ? Bölümler aynı puanda mi kalıyor yokda barajı geçen kişi sayisi mi artacak sadece
barajı geçemeyen de okumasın bir zahmet yeterince düşük zaten. İyice saçmaladılar..
Eğitim denen bir şey kaldı mı ki ülkede?