AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
142Cevap
Aç karnina sevgi olmuyor. Meslekden ziyade evine bakıyorum. Düzenli kazanıyor mu önemli.. zaten geçim zor. Para ya bakarsak bizimle kimse evlenmez
Bu kendi tercihin ama başarılı erkeklerin çoğu fazla mesai yapiyor bide işkolik olduklarindan dolayi bana zaman ayırmıyor şikayeti edebilirsin
yani geçinecek kadar para kazanıyor ve kimsenin ayıplamadığı mesleği varsa yeterlidir bence...
illa şu meslekten olacak diye bir şey yok...
Haklısın da genelde böyle düşünülür uzar o iş yani bekar kalırsın. Sonra çok önem vermeden evlenirain herhangi biri tarzı olur bu durum da çok yaygın.
Haklısın önem vermelisin senin de aynı şekilde kariyerin varsa doğru. Sende olmayanı istemek etik değil.
Sorunun sonunda ekmek soğan mı yiyeceğiz dediğine göre meslek ve kariyere değil toplam kazanca önem veriyormuşsun gibi anladım ben...
bu takıldığın konu evlendiğin adamın senin doğum sonrası kilolarına takılıp seninle ilgilenmemesi kadar saçma
Mesleği çok takıntı yapman yersiz ama kendi dengini istiyor olman da yanlış değil. Davul bile dengi dengine çalar.
Kendi mesleğini ve kariyerini yazsaydin da
Soruna cevap verebilseydik...
Nesin sen
Polis mi
Öğretmen mi
İş kadını mi
Neeeeee?
Yo haksizsin diyen salaktır tabiki de insan olmalı ancak aynı zaman da iyi bir mesleğe de sahip olmalı maalasef hayat böyle bizlik bir şey yok
Elbette seni rahat ettirmesi bakımından önemli bir konu ama ana kriter o olmamalı o kadar önemsenmemeli 4.5. Sırada gelmeli bence
Kariyerinde olsun iyi birisi de olsun. İyisini istemenin neresi kötü. Evet saadet parayla olmuyor ama bütün mutsuzluklar da parasızlıktan oluyor.
Bence sağlıklı bir evlilik için her iki tarafında iyi kazandıran bir mesleği olması gerekiyor çok mantıklı bakıyorsun yani
Sen kariyerinde iyi bir noktadaysan evleneceğin kişiyi de sosyal çevrenden edinerek bu sorunu çözebilirsin.
Evet ekmek soğan yiyeceksin sen hayatı ne sanıyorsun ki havuzlu villada şampanya mı içeceksin
Bravo
Rica ederim
Yani. zengin biri olsa hergun siddet uygulasa dahami iyuli olurdu.
İmparator olup piçbiri ile evleneceğine onurlu bir hiç ile evlen
Kariyerinde madem iyisin niye evleneceğin insaninn maaşının hesabını yapıyorsun?
Çok haklısın. Sonuna kadar katılıyorum sana. Hiçte saçma değilsin.
Saçma değil çok önem verme ama evleneceğin kişiye daha çok önem ver yani yarı yarıya
Senin tercihin bu yönde sana göre saçma değil başkasına göre saçma. Herkesin aradığı kriter farklı. Bu yüzden bu nesnel bir şey değildir.
saçma denk aramak çok saçma hemde bu aşk değil direk mantık sevişmesi
Zihnen senin yapinda olmayan birine nasil aşık olabilirsin ki zaten? (Tamamen ayni seyleri dusunmekten bahsetmiyorum) Zihnen senin yapinda birisi de seninle ayni akademik duzeydedir. Aksi takdirde bedenlere mi aşık olacağız?
zihnen demiyorum iş meslek konusundan bahsediyorum
Kendimi kisitlamayi sevmeyen biriyim. Ufkumu genisletmeyi seviyorum. Alanında ufkunu genisleten birinden hoslanirim. Alaninda ufkunu genisleten biriyle iş konusunda ayni yerlerde oluruz.
ne iş yapıyorsunuz?
Evet saçma ekmek soğana kadar kimse düşmedi sana korkma
Saçma değil bende bakarım iş önemli. Doktor bir hanımefendi bulsam hemen evlenirim.
Beklediğin görüşteki mesleğe sen de sahipsen neden olmasın,
O bir kadın çalışmak zorunda değil.
yaaa en mantıklı en güzelini sen yapıyon.. diğerleri salak😄
Evlilik düşünüyorsan meslek baya önemli. Sevgililik müessesinde onlara gerek yok.
Düzenli bir işi olsun . Düzgün Dürüst ve karakterli biri olsun. kafa yapınız uyuşsun . Gerisi Gelir
Benim sevdiğimin evi yok senin taktığın şeye bak çok saçma😂
Kesinlikle haklısın. Meslek ya denk olmalı ya da üstün diğer türlü yürümez o ilişki
babamın aylık geliri 20 bin tl. annemde çalışıyor ama uzaktan baktığınız da askeri maaşlı çalışanlar gibi yaşıyorlar😂 Ne tatile giderler ne yemeğe. Parası olupta yaşamayı bilmeyen de çok.
sonra biri gelir o paralari çatır çatır yer 😁
Hayir herkesin duygu ve düşünceleri kriterleri farklı olabilir normal bence
Tamam kariyerli ve iyi bir insan ya bulamazsan?
Ve para sence mutluluk kaynağı mı?
ondan daha önemlisi çalışma saatleri sanırım. Eski sevgilim sadece pazar günleri evdeydi, geri kalan günler sabahtan akşama kadar çalışıyordu. Bende ayrılmıştım
Öğrenci diye niye bişe yapamıyorsunuz sen karşılasaydın. Herşeyi erkekten bekleyen bi tip misin?
Mantıklı olan bu, para olmayınca ne aşk kalır ne sevgi...
Haklısın yani böyle bir istekte bulunman hakkın. Mesela benim arkadaşlarımın nişanlısı eşi öğretmen mimar okumuş benim eşim normal işçi ortaokul mezunu. Bunu bende senin gibi takıntı haline getirmiştim. Yine de ilk kriterin düzgün olması 2. kriterin kariyer olmasıdır ☺️
Bazı insanlar için mesleği çok önemlidir seni 2. Plana koyayabilirler bunu bi araştır onda
Henüz birini sevmeye başlamadıysan aslında şu an bu noktada sen haklısın.
Cebinin degil gonlunun dengini bul, cep denklesir gonul denkleşmez
Peki ya sen kariyerinde iyi birini hak ediyor musun?
Ben iyi biriyle tanışayım da soğan ekmek de yeriz, sıkıntı yok.
duvarda asılı olan diplomalar meslek içindir evlilik için değil
Peki sizinde mesleğiniz var mı ya da ciddi düşünme açısından mi öyle olmasını istiyorsunuz?
Saçma değil. Sonuçta sen evleniyorsun ve kriterlerde senin kriterlerin.
Bence haklısın şimdiki erkekler çalışmayan kızlarla evlenmek istemezken ve bunu normalllestiriyorlarken kendine zengin mesleği iyi olan biri istemen çok doğal her kızın hakkıdır bu
Soğan üretim, alım, satım yapanlardan özür dileyerek sana soğancı bile fazla örümcek beyinli seni.
neye gore kime gore? kim evlenecek? sen o zaman baskalarina halt yemek dusrr
Ben polisim hemşire veya öğretmen istiyorum, meslek önemli
Sen neden istiyorsun rahat etmek için mi
Tercih meselesi
Eğer kendi kariyerin varsa tabi öyle düşüneceksin bende senin gibi düşünüyorum kendimden altta olan birisiyle olmak istemem
avare filminde bir replik var "Hırsızın oğlu hırsız, avukatın oğlu avukat olur diye" ne kadar doğru sence?
Artık kızlar için mesleğinin işinin önemli olmasına gerek yok. Biraz serseri it kopuk olunca zaten mesleğinin ve kazandığı paranın önemi kalmıyor.
Herkes kendine göre bir şekilde haklı. Sen öyle düşünüyorsan senin için öyledir
Iyi insan olması çok önemli ama yani mesleği de önemli tabi
Tabikide kendine uygunbiriyle evleneceksin çalışıyorsan çalışan biriyle çalışmıyorsan da çalışan biriyle sonuçta Sen. Koskoca bir kadınsın Kadın. Demek erkek her konuda haklı olmak herşeyin en iyisine layık. Demek
Nedem önem veriyorsun burda önemli olan sana bakışı sana olan davranışı ve sana verdiği değer değilmi
Diyelim benim gibi işçi tozda pislikte çalışıyoe ama akşam eve sabah gönderdiğin gibi şık geliyor bunun ne önemi var
Ulan ben hep meslekten kaybediyorum ya.. karekterimle mesleğim çok ayrı
Bende de var o huy kendimiz kariyerli çalışan kadınlarız bizim gibi birisini beklemek hakkımiz sonuçta o kadar yıl dirsek çürüt çapulcu ile evlenecek halimiz yok yanına yakışmasi birbirine denk olmak önemli tabiki tek kriter de bu olmamali
Çapulcular hakkinda doğru konus
Ahaha
Hayır tabi ki de değil ve olması gereken o meslek olarak senden üst kademede olsa daha iyi olur hatta ha eğer bir mesleğin yoksa ve bunu istiyorsan birincisi aradığın kişi seninle beraber olmaz ikincisi bunu istemek çok saçma olur
Ben başarılı bir insanım gelirim de yüksek onunda yüksek başarısı ve geliri olmasını isterdim yoksa anlaşamayız bence