AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
142Cevap
Sende avukat doktor mühendis doktor hemşire memur vs isen haklısın fakat gidipte düşük puanlı bölümden mezun biriysen kusura bak haklı değilsin
Sen önemsemeye devam edersen bu gidişle evde kalabilirsin. Zira aza kanaat getirmeyip insanlığa bakmayıp kariyere ve paraya aşıksın.
senin kariyerin ne ve sen nasıl birini arıyorsun
oan göre cevap verelim
Bence oda güzel bir durum ama meslek sahibi olup aradığını bulamayan da var
Kendim gibi
iyi yapıyorsunuz çünkü erkegin işi gücü olmalı meslegi olmalı.
Kesinlikle kariyer çok önemli doğru düşünüyorsun 👌
Bacım sen adamla değil mesleğiyle evleniyorsun o zaman. İkiniz de orta halli çalışırsınız beraber geçinirsiniz daha iyi değil mi
Böyle maddi şeylere takılma mutlu ol sevil sev yeter.. böyle şeyleri düşünürsen hiç mutlu olamazsın emin ol
Bence aşşşırııı haklısın. Öğrenciden sevgili mi olur
sende öğrencisin wk
Değilim
☹
Saçma tabiki öğrenciden olur yani neden olmasın
İşi olmadan nasıl evlensinler?
Zaten öğrenci bir insanın böyle bir planı olmaz hedefi vardır
Karşısındaki insan la birbirlerini çok seviyorlarsa geçinebilirler okul bittiğinde evlenirler
Soruya göre düşünecek olursak evlilik düşünen insan da öğrenciyle sevgili olmaz. Olay bu
Okuyan erkeklere güvenemiyorum kb. Bu da benim düşüncem
Okumayan baba mesleği mütahit olan ya da ilkokul mezunu olup bana parası ile bir yere gelmiş insanlara güvenebilirsin
Saçmaladın şu an. Okuyor olmasın derken okulunu bitirmiş olsun anlamında söylüyorum. Ayrıca her okuyanın da iyi bir kariyeri olamıyor maalesef. Ticari zeka ve istikrar da önemli. Kimi okuyanlar ortam için gidiyor üniye. Neyse boşver uzamasın mevzu
Senin görüşüne katılıyorum ortam için gidenler çok okuyupta boş kalanlar çok ortam için gittikleri için gerçekten okumaya gidenler zaten okulun sonunda iyi bir iş iyi bir kariyer yapabiliyor
Biliyorum o kısımdakilere bir şey demiyorum zaten. Ben arkadaşın sorusuna göre yanıt verdim ve evlenmek için öğrenci değil okulu bitirip işinin başına geçmiş olması lazım. Bu kadar basit.
Anladım ben seni sakin ol katılıyorum
🤜🤛
🤜🤜🤜
Haklısın peki senin mesleğin ve aylık kazancın ne ki
Ben de öyleyim kafamdan birini buldum nihayet. Mesleğin ne canım
Bende önem veriyorum. Kocamın hangi alanda kendini geliştirdiği benim için çok önemli
Bu konuda çok haklısın, tabi ciddi takıntı haline getirmediysen. Herkes iyi meslek sahibi olan bir partner ister ama iyi meslek sahibi olan bir kişi de partneri için aynı şeyi düşünüyor.
İnsan olmadıktan sonra mesleği düzgün olsa ne yazar ki😒
Tebrik ederim çok olgunca bakış acisi
Bir açıdan önemli tabi ama çok takılmamak lazım. Önemli olan mutluluk ve huzur.
Bence saçma ne önemi varki karnınız doysun kafanı sokucagın bi evin olsun sevgi olsun yeter işin bi önemi yok sevgi olduktan sonra
para odaklı baktığın için böyle. Ha bir de çevre ne der kafası
Evet önemli ama sırf parası iyi diye karaktersiz biriyle de olmak doğru değil. İkisi de iyi olmalı. yani Hem iyi işi olmalı hem karakteri iyi olmalı.
Değil. Sonuçta eğer işler yolunda giderse bu birliktelik ömür boyu sürecek bu da sadece duygusal düşünmekten geçmiyor. Biraz gerçekçi olmak lazım.
Haksız değilsin. Bu senin hayatın, hayatına başkalarını karıştırma.
Kızlar sizin yapmanız gereken zengin değil, aile geçindirecek gelire sahip ahlaklı edepli oturaklı görgü ve takva sahibi insan bulmaya çalışmak.
Mesleğe takılıyosan sevmiyosundur seven hertürlü sever işi olmasa bile, ha mantık evliliği yapcaksan bilmem orasını
Sevgi karın doyurmaz bacım. Sevse de aç kalacağını biliyorsa doğacak çocuğu düşünüp yaklaşmamalı o ilişkiye :)
Doğru
orta seviyede takılman gerek. biraz dengi dengine olması daha ii olur ama hayırlısı neyse o olsun hakkında kardeşim. İnşallah gönlünün isteği our
Sevdiğim biri WhatsApp da hakkımda kısmına bir aşk şarkısı sözü yazmış ve yanına da beyaz kalp koymuş ne anlama gelir?
Çalışmıyorsan saçma. Eğer bir işte çalışıyorsan bunu anlayabilir herkes...
Belki bir gün çok güvendiğin kariyerin bir şekilde hiç olacak ya o zaman da erkek senin kariyerine takılırsa?
Yeterki helal para kazansın isterse fabrikada çalışsın helal para olduğu müddetçe allah yüzünüze bakar
Sen haklısın 👏dürüst ahlaklı olmalı tabi ama Kariyeri de çok önemli. Ev yönetemeyen biri evlenmesin arkadaş 👍
Bence mantıklı ben doktorum mesela genelde ortak noktalar beraber yapılabilecek şeyler de öyle iyi oluyor
Hem kariyer önemli hemde karakteri ikisini dengede tutmak zorundasın
valla böyle giderse ne ekmek ne sogan nede kariyer kalacak
Benim sevgilimin bırak mesleği daha bir işi bile yok 🙂
inşallah iyi olur
Önemli tabiki bı süre sonra kavgalar çıkar birbirinizi aşağılamaya baslarsiniz
bu düşünce para odaklıysa saçma ama bazı meslekler zordur tatili olmaz vb ise normal
İnsanlik onemli diyen boş işler aşk bi yere kadar oluyor denk olmalı
Haklısın ben qvukqtım eşim de hakim çok güzel geçiniyor anlaşıyoruz yoksa olmaz geçinilmez
Zengin bir züppe olup seni dövmesinden iyidir o hayatı sen kendine sunmalisin bence kocan değil
hyr hyr en doğru ve mantıklısını yapıyorsun aferin.
Bence kendini düşünen bencil birisin ve bunu taktir ediyorum bence saçma değil en iyisi
Yavrum sen kendini düşünmezsen kim seni niye düşünsün? Paran olmazsa hiç bir kızın yanına dahi gitme kendi gelip isteyene kadar. Sen yaşadığın müddet aile geçindirecek maddi düzeye gelmek senin savaşın, ailesini geçindirecek maddi gelire sahip erkek bulmak da kadınların savaşı. Ha parayı bulunca da ahireti unutmayacaksın o konular bambaşka zaten
Abim benim doğru diyorsun o konulsr bambaşka evet herkes ister para kazanmak ama günümüzde mümkün değil ben şahsen hepsini görüyorum yaşıyorum istemeden parasızlık kötü bir şey gerçekten çoğu erkeğin savaşı evini geçindirmek öyle bir erkek bulmakta kadınların savaşı aşk karın doyurmuyor maalesef ben parası olmayan kadınların fakir insanlarla ki bende bu fakirliğe dahilim hiç bi kadın fakir kimseyle evlenmese elimde olsa inanın değiştirirdim bu düzeni çünkü ben mesela çocuk yapıp okutup başarılı olamazsa ona bir şey bırakamayıp hayatını bunca düzensizliğin içinde sefalet içerisinde yaşamaya mahkum etmem ahiret le olmuyor ben müslüman değilim şahsen ama saygı duyuyorum niye değilim şükür edin diyorlar zengin kesim fakirin karnı doyarsa zenginin düzeni bozulur çünkü şükür et diyolar ben buna karşıyım neye şükredelim yani acınacak halimize gülmemize mi
Dostum doğru diyorsun fakat şunu belirtmek isterim şükür edin dedikleri teşekkür et otur oturduğun yerde değil yani anlamı aslında bu değil günümüzde cahil halk tarafından söyleniyor bu (teşekkür et otur oturduğun yerde baş kaldırma devlete, sisteme ve Allah'a) bu gerçekten çok yanlış ve kafanızın karışmasını anlayabiliyorum çünkü yanlış anlatılıyor size İslam şükür etin anlamı sadece ve sadece Allah'a teşekkür et demektir yüce Allah bizlere bana şükredin, sizlere yolunuzda yardım edeyim diyor fakat buradaki yol da sıradan bir yol değil emektir çabadır bugün bulunduğum noktaya gelmek için ne kadar çok çabaladım nefsime hükmetmek için ne kadar sıktım kendimi tarif edemem eğer olur ki birgün İslam'ı öğrenmek bilmek istersen lütfen bana yaz en azından doğru yönlendirmeyi yapabileceğime inanıyorum ve seni temin ederim gerçek İslam'ı biz ve ana babalarımız bilseydi keder içinde sürüklenmezlerdi
Bir şey daha var eğer maddi gelir konusunda kayda değer bir ilerleme kaydetmek istiyorsan asla sisteme ayak uydurma
Öyle tabi abi doğru diyorsun senin gibi düşünen insanlar olsa keşke ülke genelimizde ama maalesef az sağol abim benim asla tabiki
Hayır gerçekten önemli bir mesele
İşsiz birine kim gitmek ister ki?
Herkes saçma der ama kimse bir avukat dururken bir işçiyle evlenmek istemez.
Meslek evliliği yapacaksan hiç yapma aşırı mutsuz olursun
Ben doktorun inşaat iscisiyle evlendigini görmedim ya da bir mühendisin copcuyle
Her zaman mantık önce gelmeli tabiki mutlu olmak istiyorsan
Az yetmez, çok artmaz! Anlarsan sözü bulursun dogru olan sözü
Sen de ne var ki alti ustu va. jina var bir boyle bak.
kendi tercihin parası çok olupda kötü biri çıkarsa daha kötü olur
Sen ona evleneceğim kişinin parasına çok takılıyorum desene
Sonuna kadar haklısın. Sana ve çocuğuna gelecek sunamayan biriyle hayatını karartmanın anlamı yok. Sevgi aşk meşk bir yere kadar.
Takıl tabii canım jigoloyla mı evlencen.
Bencede seni sevsin yeter
Haklısın herkes böyle düşünüyor yok önemli değil diyenler yalan söylüyor
Aşk değil kendini kurtarma peşindesin
sonuc :)
elde ne var elde :)
Tabii ki çok saçma
Meslek değil
Kişilik önemli.
Haklısın çok haklı hemde herkes dengi dengine
Cöv5
t b z var v
C C
mölj TCNİZİ
Fakir erkeği sadece annesi sever 😏
Meslek değil de uyum olsun.