Biliyosunuz ki birçok öğrenci açıkta kaldı ve yerleşemeyecek sizce tyt barajı düşürülmeli mi
Evet düşürülmeli
Hayır düşürülmemeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Düşürülmeli fakat çok değil yoksa üniversiteler sokabilir. Düşürülmesini isteme sebebim şu, bu zamana kadar okuduk geleceğimiz için. Ve bir sınav yüzünden geçemeyen bir çok insan mevcut. Geleceğimizin böyle bir sınavla kısıtlanması kötü bir durum.
Katılıyorum senelerin emeği bi sınavla ölçülmemeli
Düşürüldüğüü🎉🎉
Cevap
5Cevap
O düşük barajı geçemeyecek kapasitede biri zaten okumasın
Geçemeyej biçok insan var heycanlanan o esnada şanssız olan bukadar kırıcı olmamak lazım
Zeka geriliği hastalığı olan bile o barajı geçebiliyor. Bu kadar IQ düşüklüğü olamaz ya bir insanda neden okusun o kapasiteyle
Ayrıca sen bile düşünceni anca gizlenerek savunuyorsun çünkü kendinden de emin değilsin
Aynen kardeşim haklısın
Bence gerek yoktu.
Baraj zaten yeterince düşük.
Herkes üniversite okumak zorunda değil.
Barajı geçse ne olacak ki ben barajı geçtim geçen sene bir halt olmadı
Ayt netlerim iyi bunun için üzülüyorum sadece
tytden mi kaldın
Evet yarım puan sadece
ama yine de bir şeye yaramazdı ki 150 alsan ne olacaktı yine isteidğin bölüme gidemezsin
Okul puanı geliyordu ve yüzde elli özelde okuma şansım vardı dört yıllık
Özelden burssuz okunmaz bence
Hadi geçti diyelim
hangi bölümü okuyacak
hadi okudu diyelim nasıl iş bulacak
Yani okusa noluur okumasa nolur acep o puanla
Ben eşit ağırlıktan iyi yapmama rağmen kaldım mesela yarım puanla bu şekilde heycanına yenik düşen o an da yapamayan biçok insan var
Barajı aşağı çekin demiyorum kardeşim benim lafımla olsaydı keşke görüşleri merak ettim ama anladım ki çok gaddar insan var
Size özel değil yorumların genelini okuyun demek istediğimi anlicaksınız
Ne düşürülmesi, artırılması lazım. Hatta üniversite sayısının da azalması lazım. Birçok saçma üniversite var. Vasıfsız üniversite mezunları giderek artıyor bu yüzden.
Ulan tyt barajını da gecemiyosan kusura bakma da sen o sınava para verme ve abi valla yazik
Çok bencilsiniz ya tyt kesinlikşe zeka ya da çalışmayla alakalı olduğunu düşünmüyorum bir senedir çalışıyorum ve olmadı bukadar kırıcı ve bencil olmayın lütfen
Demekki yanlış çalışmışsin. Bu sene bir sürü kek soru vardı Türkçe'den Allah aşkına nasıl 10 tanesini yapamdın. Adamlar napsin cevabını mi yazssin? Tamam ben ÖSYM yi savunmuyorum ama barajı gecemeeiysen bu senin sorunun kendini biraz sorgula. Çünkü gerçekten bu sene Türkçe daha kolaydı. Sorular kısaydı. Sen buna rağmen yapamadiysan ya yanlış çalıştın ya da gözün kapalı girdin
Merhaba ben 141almıştım 140a düşürülmüş ÖSYM sitesinden bakıyorum hala obp vs hesaplanmamış nasıl hesaplancakk
Nasıl düşürmüşler ya ben de hiçbir oynama yok ben 149 dum ama anladığım kadarıyla bizim ek puanlar felan ikinci ek yerleştirmede belli olcak
Düşürülmesin... düşürülürse 3' le 5' i toplayıp 40 bulan tipler kazanır
Düşürülmemeli cnmm
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?