Hayatımın hatasını yaptım ve mahvettim hayatımı, ne olacak böyle 😞?

Zor bir bölüm tutturdum üniversiteyi kazandığım ilk sene. yapamadım bölümü ve birkaç sene boşladım her şeyi.24 yaşında başka bir üniversite ve başka bir bölüm kazandım. Bu sene 2. sınıfım bölümde. Kaybettiğim senelerden dolayı ailemde annem dahil herkes aşağılıyor beni. Lisedekilerin bazıları mezun olmuş ve bunu gören annem şiddet uyguluyor bana😞Ben bu kadar acıyı yaşayacak kadar bir suç işlemedim.
Hayatımın hatasını yaptım ve mahvettim hayatımı, ne olacak böyle 😞?
Cevapla