2 yıllık olarak 2 üniversite bitirdim.
Yaşım 22.
Dikey geçiş sınavına girip çok istediğim bölümümü 4 yıllığa tamamlayacağım aynı zamanda auzef veya ata aöften bir bölüm daha okumak istiyorum.
Şu ana kadar hitabet, çocuk gelişimi, ilk ve acil yardım gibi birkaç sertifikam oldu. Masal okuyuculuğu, manevi danışmanlık, tasavvuf vs alanlarında kurslar sertifikalar almayı da düşünüyorum.
Merak ediyorum insanlara dokunan nedir?
Ailemin işi ve hastalıkları vb durumlar yüzünden zaten şehire yerleşemiyorum şu an. Öyle olmasa artık işe başlayacağım. Ne bileyim dil kursuna falan gideceğim. Arapçada iyiyim, islam sanatlarında da keza öyle. Kendime bir yol çizmek için bir şeyler deniyorum. Peki insanlara ne bundan?
Yaşım 22.
Dikey geçiş sınavına girip çok istediğim bölümümü 4 yıllığa tamamlayacağım aynı zamanda auzef veya ata aöften bir bölüm daha okumak istiyorum.
Şu ana kadar hitabet, çocuk gelişimi, ilk ve acil yardım gibi birkaç sertifikam oldu. Masal okuyuculuğu, manevi danışmanlık, tasavvuf vs alanlarında kurslar sertifikalar almayı da düşünüyorum.
Merak ediyorum insanlara dokunan nedir?
Ailemin işi ve hastalıkları vb durumlar yüzünden zaten şehire yerleşemiyorum şu an. Öyle olmasa artık işe başlayacağım. Ne bileyim dil kursuna falan gideceğim. Arapçada iyiyim, islam sanatlarında da keza öyle. Kendime bir yol çizmek için bir şeyler deniyorum. Peki insanlara ne bundan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer