LGS'ye giren yeğenim çok üzgün, nasıl teselli edebilirim?

Yeğenim LGS'ye girdi dün. Haberlerde falan görmüş olabilirsiniz. Liselere giriş sınavı. Annesinden duydum çok kötü geçmiş. Artık özele mi verirler adrese dayalı mı gider bilemiyorum. Bir tane daha yeğenim var, onunsa çok iyi geçmiş. Atatürk Fen veya Kabataş'a gidecek. Yeğenime ne diyebilirim çok üzgündür şimdi. Kötü sınav tesellisi bilen?
LGS'ye giren yeğenim çok üzgün, nasıl teselli edebilirim?
Cevapla