İmam hatip lisesinde 12. sınıf öğrencisiyim ve Kur'an dersinden hocamız bırakıcak gibi duruyor bu sene dersten bırakma var mı?

Yani ben eğer kalırsam sorumluluk sınavına girecek miyim hiç istemiyorum derslere katılmadığım için ancak internet ile ilgili sorunlarım vardı birazda sitemli ve katı bir hoca ne kadar açıklasamda pek birşey değişmeyecek gibi o yüzden son çare dersten kalma var mı merak ediyorum bu yüzden sormak istedim yani sorumluluk sınavına girer miyim
İmam hatip lisesinde 12. sınıf öğrencisiyim ve Kur'an dersinden hocamız bırakıcak gibi duruyor bu sene dersten bırakma var mı?
Cevapla