Bi keresinde sırama geç oturdum diye sınıf öğretmenim göbeğimi iki parmağıyla sıkıp “senin o yağlarını eritirim” diye öfkeyle fısıldamıştı. Daha önce de kızlar soyunma odasında dikilen bi kız vardı hiçte sevmezdim yalandan onu aşıp içeri girmeye çalışıyo gibi yaptım beden hocam yanağımdan sıkıp beni havaya kaldırıcaktı az kalsın (morarmıştı hafiften.) 2. Sınıf ilk bahsettiğim sınıf öğretmenim kurs günü derse 2 dakka geç girdim diye öfkesiz espri niyetli tahta cetveli avcuma geçirdi. (Üzülüp pişman olmuştu 😄) ufak ufak dayaklar yedim. 😂😂😂
Yedim hemde 2. Sınıfta. Tüm sınıfa sinirlenen öğretmenim sen son yanımdaki arkadaşımı susması için uyarırken beni yakaladı önlüğümün ipini kopardı ve tüm sınıf içinde aşağıladı. Benden hiç de ümitli değildi kendisi ama gözde öğrencileri yerlerde sürünürken ben olmak istediğim yerde olmasını istediğim şekilde eğitim görüyorum. Hemde onun gibi sevgisiz insanlardan değil. Gerçekten mesleğini seven ve bana bir şeyler katmaya çalışan insanlardan. Hala merak ediyorum. Her fırsatta beni aşağılarken gittikten sonra telefonlarda onunla hiçbir zaman konuşmadığım halde benimle konuşmak istemesinin nedenini gerçekten merak ediyorum. İyi ki gitmiş. Hayat çizgim değişti gidişiyle. Sınıfın en başarılı öğrencisi oldum. Öğrenmeyi sevdim. Kimseyle alay etmedim. Başıma geldi bu çünkü. Empati kurmayı öğrendim. Lütfen insanların manüplasyonlarına kanmayın ve hiç kimseye güvenmeyin. Çocuklarınızla aranızdaki bağı kuvvetlendirin. Sevgi ve saygıyla.
Dayak yemediğim küfür yemediğim bi gün bile olmadı sürekli rezil olurdum okulda o yüzden öz güvenim çok yüksektir daha fazla rezil olamam zaten diyosun ve çok daha rahat hareket ediyosun yaptığın hatalar umurunda olmadığı için rahat takılıyosun o da 0 hata payı demek okul müdürü yardımcıları disiplin kurulu dersime giren hocalar hepsi döverdi rezil ederdi beni herkes bana muhalefet ben tek başıma iktidarım 😁
Bi ilkokul beşte, bir ortaokulda, bir de lisede olmak üzere 3 kere. Ortaokuldaki dayağım da öğretmenime şiddete karşı olsam bile hak veriyorum. Taş olsa çatlardı iyi bile dayandı muzurluklarıma helal etsin hakkını. Diğerleri başka arkadaşlarımın gediği b*kun üzerime kalmasından dolayı haksız yere yediğim tokatlar. O öğretmenlerimin de canı sağolsun.
Yemedim. Bizde hoca sana parmağın ucuyla dokunsun biraz gözü üzerinde fazla oyalansın direkt başı yanar. (Almanya) ama işin kötü yanı okuldaki zorbalar sana istediğini yapıyor çünkü öğretmenden korkmuyor.
3 arkadaşım orta 2'deyken spor salonunda çok şımarıktı. Beden eğitimi hocam, 3 arkadaşımı boyunlarından tutarak teker teker yerden 30 cm havaya kaldırdı ve kızdı. Hiç dayak yemedim; ama şiddete şahit oldum.
Lise g0tlek bedenci tokat attı bize 3 kişi dayak yedik kantine gittik geç kaldık adam bize vurdu şimdi biz ona vursak olmicak yaşlı başlı adam hak talep etsek okul hocayı savunacak cık çıkabilirsen işin içinde 😂
İlkokul son sınıftayken sandalyeyi kırmıştık. Kıran kişi ortaya çıkmadı diye sıralara tek tek gelip elindeki cetvel ile elimizi birleştirerek tırnaklar üste gelicek şekilde vurmuştu ve çok acımıştı.
İlkokul zamanlarımızda her yapmadığımız ödev için tahtaya kaldırılırdık ve hocanın göz alıcı meşhur bı sopası vardı yanından ayırmazdı işte sonra o sopayla sırayla...
Altıma işettirdi tahtada bir yapıştırdı ipince parmaklarının izi çıktı kulaklarımdan tutup kafamı dan dan dan tahtaya vurdu birde kırmızı ojeli tırnakları ile kulak memelerim de delik açıp kanatmıştı 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
@jjjsjejwjejeejwkejj olacaklardı ama yalvardı adam resmen şikayet etmeyin diye ailem de şikayetçi olmadı ben kafamın kırıldığıyla kaldım ama bir daha dayak yemedim