Boğaziçi GS üniversitelerine işletme okusam işsiz mi kalırım?

İşten kastım 3.000tl maaşlı bir iş değil, ilk 300e giriyorsak bir karşılığı olmalı. İyi maaşlı bir iş bulmam imkansız gibi yaklaşıyor herkes çok aradayım iktisat işletme veya siyaset fark etmez. Boğaziçi'nde okumak istiyorum ama işsiz kalırım korkusu var, çok çalışıp az kazanırım ve sıradan biri olurum korkusu var. Ne yapmalıyım, ne düşünüyorsunuz?
Boğaziçi GS üniversitelerine işletme okusam işsiz mi kalırım?
Cevapla