Kız öğrenciler ikiye ayrılır. Göz kalemi bilmem neyi çok olan tayfa ve renkli kalem hastası olanlar. Sizce hangisi daha tatlı? Kızlar siz hangisisiniz? 😆
Makyaj malzemesi çok olan kız öğrenci mi daha tatlıdır, renkli kalemleri çok olan kız öğrenci mi?
Erkek değilim sadece üşengecim öyle renkli renkli kalemlerle defter süsleyemem aynı şeyler konu anlatımlı kitapta da yazıyor hatta daha güzel görsellerle beraber yazıyor. Ben defterime sadece soruların çözümünü yazardım, yazım da berbat zaten bir de üstüne yanlış yazınca silmeye üşenir üstünü karalardım sonuç olarak defter demeye bin şahit isterdi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende ikisi de yoktu cebimde 1 uçlu kalem 1 silgi bir de uç kutusuyla gelirdim okula, kalem kutum bile yoktu.
Erkekler öyle yapardı genelde ama xd
Defterlerim de erkek defteri gibiydi zaten 🤣
Yapma korkutma beni djdj
Erkek değilim sadece üşengecim öyle renkli renkli kalemlerle defter süsleyemem aynı şeyler konu anlatımlı kitapta da yazıyor hatta daha güzel görsellerle beraber yazıyor. Ben defterime sadece soruların çözümünü yazardım, yazım da berbat zaten bir de üstüne yanlış yazınca silmeye üşenir üstünü karalardım sonuç olarak defter demeye bin şahit isterdi.
Makyaja da hiç gerek görmedim, çok özel bir şey olursa rimel ve parlatıcı sürerim çoğu şeyin adını bile bilmiyorum.
Vaay bee. Farklı bir tarz. Erkeksin demedim o işin şakası zaten xd
Şaka olduğunu biliyorum 😊
Delikanli kizin bir ruju olur iki de renkli kalemi😡o kadar😏
Kral noktayı koydu bdjd
Bu işin raconu bu fazlasi bizi bozar🤨
Ünlü mafya kadini blackh biat ederiz sana reisim
At tesekkur ederim☺☺☺
Sadece kalem ve silgiyle takılan gruptayım :D ucum bile yok biterse arkadaşlarımdan alırdım
Umursamazlık desen var xd
Umarım renkli kalemleri olanlardırrr😂 bende onlardanım çünkü 😅
Sen istiyorsan öyle olsun djd
Ulan yine mi sen 😂
Lan sen benim soruma geliyorsun bir de yine mi sen diyorsun dnd
Senin sorun olduğunu görmedim 😂 görseydim gelmezdim reis😂😂
Eee zorla değil hanım abla xd bir dahakine gelmezsin. d
Hıı 🙄
Benim zamanında en çok makyaj malzemesiydi ama yaş ilerledikçe tam tersine döndü😂
Hangisi diyelim şimdi peki sana jdjd
Renkli kalem
Renkli kalemleri daha çok olsun erkenden cildini yormasın doğallık en güzeli.
Sadece uçlu kalem ve silgisi olan ben gruptan ayrıldı
Benim kalem koleksiyonum vardı hala da var ama tatlı mıyım bilmem 😂😂😂
Varsa tatlısındir ndjd
Teşekkür ederimm
Ben 3 kalemlik 1 makyaj çantasıyla giderdim 😂
Sen savaşa mı gidiyorsun djjd
Tabikisinde her an yakışıklı bir erkek çıkabilirdi karşıma😂😂
En bakımsız olduğun anda çıkar o jdjd
Çöp atmaya çıkarken bile makyaj yaparım o yüzden 💅💅
Bende ikiside çok fazla snjds
Sen belanın ta kendisi djd
İvitt kxkdkd
benim ikiside çokk abartılıı yaniii dabıl tatlıyımmm öyle oluyor mantıkenn jjjjjjhehejejjejejejejejjeje
İkisi de olan tatlıdırr
En çok hangisi xd
Ne gerek var bu kadar çok şeye diyip ikisindenda biraz olan kız öğrenci tatlıdır.
Tatlılık kalemlere veya makyaj malzemesine bakmaz tatlıysa tatlıdır
Ben makyaj malzemesi çok olan öğrenciydim 😏
Sadece tek kalemi silgisi olan
Renkli kalemi çok olan bence
Renkli kalemleri olan inek kizz
Benim ikisi de yok ben tatlı değil miyim awq
Renkli kalemleri olan kız öğrenci daha tatlıdır.
Renkli kalemleri olması ve kitabı bol olması.
Yüz taneden fazla renkli kalemi olan ben 😂
Renkli kalemi olanın hayalleride renklidir
Renkli kalemleri çok olan kızlar :D
İkisininde canı cehenneme karl.😂
Makyaj malzemesi çok olan kız daha tatlıdır
İkisinin de farklı tatlılığı vardır bencee
Ben de ikisi de mevcut
Makyaj shsg
İkisi de tatlı değil
Renkli kalemleri
Renkli kalemlerr
Renkli kalemler.
Renkli kalemler🤤🤤
Renkli kalemler
ikiside olmayan öğrenci yani ben :)))
Ya ahahahahhahahaa
İkiside 💜
Birini seç xd
Kızların her hali güzel benimkinde makyaj vardı 🤣🤣
Renkli kalem bnce
Yarı yarıya
İkisi de candır
Kalem
İkisi