Öğretmenlik mezunuyum. KPSS ile ilk yıl nasıl atanılır?

Şu an 3. sınıfım ve çalışmaya başladım ilk yıl atanmam gerekiyor ailelemle yaşayamıyorum anlaşamıyoruz. Baya sıkı mı çalışmam gerek yoksa çok kasmaya gerek yok mu?
Güncellemeler
+1 yıl
KS sorumu değiştirmiş öğretmenlik mezunu değilim okuyorum şu an
Öğretmenlik mezunuyum. KPSS ile ilk yıl nasıl atanılır?
Cevapla