Üniversitenin ilk yılı öğrenciler neler yaşayabilir?

Benim ilk senem, zorunlu hazırlık okuyorum. İlk başlarda yks sürecinden çıktığım için, üniversiteye başladığım ilk hafta boşluğa düşmüş gibi olmuştum. Ortamlarda geriliyordum. İlk haftalarda 10 kişi otururduk, şimdi 3-4 kişiyiz tuhaf bir şekilde. Hazırlık okuyorum ama aynı sınıftan birine aşık oldum fakat mesafeler var aramızda, ilk başta gruplarımız ayrı, ikincisi beni arkadaşı olarak görüyor maalesef. Benimde yaşım henüz 21 olduğu için bu yaşlarda duyguyu zirvede yaşıyorum ve kendimi çok kaptırıyorum. Onu unutmak istiyorum, bana ne tavsiye edersiniz?
Üniversitenin ilk yılı öğrenciler neler yaşayabilir?
Cevapla