Öğretmen olsaydınız öğrencilerinizle aranız nasıl olurdu?

Samimi mi olurdunuz yoksa daha mesafeli mi? Bol not veren bir öğretmen mi, not konusunda cimri bir hoca mı? Genel olarak anlatın bakalım düşüncelerinizi :)
Öğretmen olsaydınız öğrencilerinizle aranız nasıl olurdu?
Öğretmen olsaydınız öğrencilerinizle aranız nasıl olurdu?
Cevapla