• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Tıp okuyan kızımın sevgilisinin, kızıma denk olmadığını düşünüyorum. Haksız mıyım? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(45 üstü)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1615
Yapay Zekaya Sor
Tıp okuyan kızımın sevgilisinin, kızıma denk olmadığını düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla
Lise Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
31 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

178

Cevap

180

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Biz de birbirimizi seviyorduk da annesi aynı sizin düşüncenizde birisiydi bu arada veterinerim ben ama hanımefendi kızına layık görmemiş kızı hukuk okuduğu için e bende yediremedim ben bitirdim ilişkiyi çünkü ömür boyu boş boş konuşmaları olacaktı kadının farkındaydım. Sürekli dolduracaktı kızını. Şimdi benim kazandığım paranın onda birini ailecek kazanamıyorlar emin olun hatta bundan 3 sene önce annemi aramış bu çocuklar da ne kadar mutluydu niye böyle oldu yine bir konuşsak görüşseler mi diye. Sizin iş de bizimkisine dönerse şaşırmam çünkü belli aynı kafadasınız. Eğer ayırırsanız da umarım o adama muhtaç kalırsınız. Bu arada kızınız seviyorsa içinde kalacak hep ve size patlayacak bir yerden sonra haberiniz olsun.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Düşünme şeklin çok yanlış kızını şirket sahibi sımarik biri istese verirsin sen kesin burda iş yoksa yurt disina gider gidemezse akademisyen olur en az 7 bin maaşı olur ve sanki is garantisi olan bolummu kaldi senin kizinda ayda 15 nobet tutcak calistigi paraya degmez ailemde bir suru doktor var hepsinin maasini biliyorum kizin doktor olduda hakettigi parayimi aliyor saniyorsun cocukla beraber yurt disina gitsinler yurt disinda o cocuk kizindan bile fazla kazanir turkiye bitti bitti

    1
    0 Yorumla
  • Fitbody
    Fitbody Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Su zamanda doktorla evlenmek akil isi degil. Ben parasina meslegine degil hayati birlikte ne kadar kaliteli gecirebiliriz buna bakarim doktorun gecesi gunduzu yok acaba sevgilisi ne kadar ciddi bu konuda bi de boyle dusun? Baski yapma olacagi varsa olur zaten

    1
    0 Yorumla
  • TuranReisCevaplıyor
    TuranReisCevaplıyor Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Kızın yerine gerdeğede sen gir pozisyonları söylersin bırak karışam herkes kendi hayatının kendi pişmanlıklarını yaşasın ayrıca sen ne iş yapıyorsun ve koca nne iş yapıyor önce kendine bak

    4
    0 Yorumla
  • Sessizçığlıık
    Sessizçığlıık Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 89%
    +1 yıl

    Bunu soran kişi bence tıp okuyan kız ve sevgilisinin kendine layık olmadığını sorgularken linç yememek için böyle sormuş :) bu benim izlenimim tabi. Bu arada aklına bir kere geldi mi bu düşünce çıkmaz. Bitmiştir artık bu iş

    2
    0 Yorumla
  • Karizma051907
    Karizma051907 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 90%
    +1 yıl

    İşsiz kalma ihtimali nedir ya Allah aşkına yazininnhepsini bile okumadım siz kadinlar yeri geldiği zaman hayat müşterek yeri geldiği zaman kızımın sevgilisinin işi bırakın okul bitene kadar ayrılırlar zaten

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çocuğun mesleği aslında güzel ama tabi bu koşullarda sıkıntılı. Realist birisiniz duygular ise geri planda sizde. Evet hepimiz o yaşlardan sonra boşuna vakit geçirdiğimiz kişiler olduğunu fark ettik. Fakat o vakit geçmeseydi bugünkü aklım olur muydu bilmiyorum... Bazen bazı kişiler tecrübe olmadan anlamıyor...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kızınız birisini sevmiş ve o kişiyle beraber olmuş. Şu zamanda her mesleğin iş bulamama sorunu var ve bence kızınızın arkadaşının mesleği güzel bir meslek işinde de başarılıysa sorun olacağını sanmıyorum bence önemli olan onların mutluluğu. Eğer arkadaşıyla mesleği dışında bir sorununuz yoksa bence harika çünkü mesleği güzel.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    sevgi mevgi bu devirde boş iş abla karın falan doyurmuyor siz daha iyi bilirsiniz benden büyüKSünüz hayat tecrübeniz kat ve kat daha fazla kızın okusun doktor olsun kimseyle evlenmesin sevgi isterse siz onun hep yanında olursunuz herkesin evlenmesi gerek diye bir kaide yok çünkü. evlenirse bir süre sonra yürütemeyecek en fazla 1 yıl veriyorum 1 yıl sonra asla mutluluk olmaz evlerinde kavgalar başlar. hele bir de çocukları olursa daha kötü olur çocuklar da mahvolur o yüzden diyeceğim , kız çocuk her ne kadar aşağılansa bile çok değerlidir kimseye yar etme kızını yanında kalsın sana kızsa bile bir gün seni illaki anlar , ileride size erkek çocuk bakmaz kız çocuk merhametlidir size hep bakar yani uzun lafın kısası sen evlendirme kızını doktorluğunu yapsın kendi hayatını yaşasın yaşamak için illa yanında bir erkek olmasına gerek yok.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    ablacım sen annesin kızına destek ol kızın seviyorsa çocukta seviyorsa yani sanki sen mi evlencen daha yaşı 19 erişmemişler bile bir sabırlı ol belkş inanılmaz bir işi olcak çocuğun musallat olmayın şu çocuklarınıza bende seviyorum ailem yüzünden kavuşamıyorum hak mı yani

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hocam siz niye müdahale ediyorsunuz, bırakın doktorlar zaten burnu havada oluyor. Mezun olana kadar kızınız 10kere terk etmiş olur. Siz üstüne gittikçe zıtlaşıp sürdürmek için çabalayabilir. Ünide nasıl bir eğitim alıyorlarsa duygularını bırakıp kariyer kariyer diyorlar. Bir çok tus dersanesinde de tus dönemi sevgiliniz olmasın diye öğütler veriliyor. Bir doktor tarafından terkedilmiş birisi olarak tecrübe edildi.

    0
    7 Yorumla
    • atszzz
      atszzz
      +1 yıl

      Bir doktor hanımefendi ile de ben görüşüyorum bir süredir. Aynı senaryoyu bir süre sonra ben de yaşacam büyük ihtimalle :d bu konuda bana söylemek istediğiniz bir şeyler var mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      şu an ne yapıyor öğrenci mi

      Yorumla
    • atszzz
      atszzz
      +1 yıl

      Hayır. 30 yaşında uzman doktor. Kamu hastanesinde çalışıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hocam belki yaşın verdiği bir olgunluk vardır bilemem. Ama bağlanmamaya bak. Güçlü kadınım ben ne istersem yaparım kendi ayaklarımın üzerinde dururum triplerindeyse yarın kendisini sana muhtaç gibi gördüğünde kendi egosunu tatmin etmek için yol verir. Mesela bana sensizde mutlu olabileceğimi görmek istiyorum dedi. Benle mutluysan neden bensizi arıyorsun diyemedim :))

      Yorumla
    • atszzz
      atszzz
      +1 yıl

      Gereksiz bir egosu var evet. Ama hayat dolu neşeli bir insan. Şu an adı konulmamış bir ilişki. Eminim bununda boku çıkacak bir süre sonra ve üzülen ben olacağım biliyorum. İş işten çoktan geçti diye düşünüyorum. Alıştım gibi allah sonunun hayretsin demekten başka bir şey gelmiyor şu an elimden.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Umarım hayırlısı olur

      Yorumla
    • atszzz
      atszzz
      +1 yıl

      Yazabilir misiniz bana

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yinede okuyomuş çabalıyor en azından karakterine bakmak lazım bence sonuçta kızınız gibi tıp okusa ama kızınıza değer vermese karaktersiz olsa bu daha kötü bence bu düşüncenizden vazgeçin gerçekten çok kırıcı sevgi herşeyden değerli bence kızınızın hayatı o yaşayıp o karar versin siz yaşamayacaksınız ki bu konuda kararı kızınıza bırakmalısınız

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bence çok haklısınız. Burada atıp tutan çoluk çocuğa bakmayın. Bekara karı boşamak kolay. Süslü laflar edecekler ya sözüm ona. Adam olaydı da düzgün bir bölüm tutturaydı. Sallasan iç mimarlık, işletme, bahçe kültürleri bilmemne fasa fiso bölüm okuyanlara değer. Sünepenin teki olduğu belli. Onurlu olsa kızın yakasından düşer zaten hırt.

    0
    13 Yorumla
    • Laikinsan
      Laikinsan
      +1 yıl

      Abicim doktoru okuyarak olursunda adamlığı okuyarak olamazsın demekki sayıdaki iyi değil iyi bir bölüm tuttrumadigi için adam sayılmıyor mu çocuk hayirdir

      Yorumla
    • YırtıcıBaykuş
      YırtıcıBaykuş
      +1 yıl

      Ya bi yürü git senin mesleğin ne dayı 45 yaş üstüsün acaba milletvekilimisin sende öyle laga luga yapıyon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kardeş benim kimseyle polemiğe girmek gibi falan bir derdim yok. Ama gerçeklikten uzak olmak başka bir şey. Biz burada kazançları vs. konuşmuyoruz. Ona bakarsan aabancı ünv. mezunu olmayı bırak ilkokulu bile okuyamamış zamanında. Adamlık vs. farklı şeyler. Senin söylediğinin doğru olması için benim felsefeme göre doktor olmayan adam olamaz demiş olmam lazım. Oysa ben öyle bir şey söylemiyorum. Sayısalı kötü ise sözeli iyi olaydı da hukuk okuyayadı. Senin yetişkin kızın var mı? Yaşın doğruysa muhtemelen yoktur. Varsa da henüz küçüktür. Allah bağıllasın. Ama gelinlik çağa geldiğinde anlarsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Laga lugacı kardeş senin üslubundan belli adamlığın. Bi uza da bi yerlerini yırtmasınlar

      Yorumla
    • Laikinsan
      Laikinsan
      +1 yıl

      Bende sana şunu anlatmaya çalışıyorum kıza iyi bir eş seçmek için illede doktor mühendis aramaya gerek yok gerekirse çöpçü olsun evine helal ekmek götürsün mutlu bir çift olsunlar dünyanın en iyi şeyi budur para konusunda gelecek olursak okumayada gerek yok vicdan sahibi ve dürüst olmak yeterli ilkokul arkasimla iş kurduk lise terkiz aylık 50 bin aşağısı kazanmiyoruz demekki mutluluk meslekte değil karekterde imiş

      Yorumla
    • Laikinsan
      Laikinsan
      +1 yıl

      İster sözel okusun ister sayısal isterse hiç okumasın yeterki insan olsun böyle konuşarak kadının yanlış karar vermesine sebeb oluyorsunuz

      Yorumla
    • YırtıcıBaykuş
      YırtıcıBaykuş
      +1 yıl

      Bu moruk ne anlar kardeş sanki kendisi ne

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah daha çok versin kardeş. Aman bu lafları olur olmaz yerde etme. Maliye peşine düşer allah muhafaza.

      Yorumla
    • Laikinsan
      Laikinsan
      +1 yıl

      Vergimizi veriyoruz şükür

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      👍
      Mutlaka veriyorsunuzdur da beyan ettiğiniz kazanç üzerinden değilse sıkıntı olabilir diye söyledim kardeş.

      Yorumla
    • Laikinsan
      Laikinsan
      +1 yıl

      E ticaret işi bu zaten para gelmeden otomatik kesiliyor diğer ortak üzerinden dolar bazında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah bol kazançlar versin, iyi bayramlar
      🍬

      Yorumla
    • Laikinsan
      Laikinsan
      +1 yıl

      Şizede👍✋

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Asıl tıp okumak denklik değil. Akıl işi değil. Hangi saate nerde ne zaman olucağın belli değil. Aldığın para 5-6 bin tl. Hayatın yok okuyum derken hayatın ders oluyor. Bir dünya masraf yapıyosun kitaptır şudur bu dur... Buna rağmen bizim ünüversite sekreterinden daha düşük maaş alıyo doktorlar 😁.. Hemde sekreter 7/24 ense yapıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    benim annem bana bunları söylese anacığım boş boş konuşma derim böyle düz mantık bir hayat yok hayat inişli çıkışlı bir maraton kimin ne olacağını bilmeden böyle bölümüne göre konuşamazsınız kimin ne olacağı belli değil o yüzden çocuğun karakteri beş para etmez değilse kusursuz insan da olmadığı için kızınıza karışmayın hayat onun

    0
    0 Yorumla
  • experienced16
    experienced16 Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 62%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 301 cevap paylaştı.

    .

    Çocuk ile siz mi evleneceksiniz?

    Kızınız mı?

    Ne kadar bencillik yaptığınızın farkında mısınız?

    Onu bir birey olarak yetiştirmediz mi?

    Tercihlerine saygı göstermek yerine neden yok sayıyorsunuz?

    .

    1
    0 Yorumla
  • Şanzumancııı
    Şanzumancııı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Herşey kariyer değil bence iç güzelliği de önemli karakteri bunlar daha önemli bence kızınızı bir cerrah ile evlense karaktersiz sadakatsiz merhametsiz biri olsa aman cerrah adam mı diyeceksiniz kızınız kiminle mutluysa onunla olsun

    1
    0 Yorumla
  • DoğmayanGüneşim
    DoğmayanGüneşim Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    Tam tersi olsaydı peki kızınız adama denk olmasaydı yani erkek doktor kız mimar olsaydı sorun olmazdı di mi. Şu sınıf farklılığından bıktım vallahi neden her zaman erkek kadından daha fazla maaş almalı deniyor ki

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Tipe bak denk görüyormuşmuş. Asıl doktorla evlenilmez. Yoğun çalışma saatlerinden dolayı adam karısını bir türlü evde göremez. Görürse de uyurken görür. Nereden biliyorum çünkü ablam ve eniştem doktor. Çalış uyu çalış uyu sadece bu bitkisel hayat gibi. Umarım o çocuk bunun farkına varır.

    2
    0 Yorumla
  • ziyansuu
    ziyansuu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu ego bu havalar ne hiç anlamıyorum. Birincisi sevgililer diye evlenecekler anlamına gelmiyor. 19 yaşındaki genç bir çocuğa böyle küçümsemeler yaparak gururunu kıramazsın. İkincisi de tıp evet şu an önü açık bir bölüm fakat sen 1 sene sonrasının 2 sene sonrasının garantisini verebilir misin? Önünün kapanmayacağı ne malum? Tipe bak ya layık görmüyorsan kendin de gidip bir doktorla evlenseydin

    2
    0 Yorumla
  • XHighgardenx
    XHighgardenx Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Sırf bunu cevaplamak için kayıt oldum senmi evlendiğin o herşeyi düşünür merak etme sen evlersen tamam derim karışma kızın hayatına ister çöpçüyle evlenir ister profesörle annesiyim diye evleneceği yere kadar karışma yoksa ilerde boşanmalarına neden olursun ve bunu hicbir annede istemez sana son lafım KARIŞMA!

    2
    0 Yorumla
  • Yorgun3
    Yorgun3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Abla ne diyon yaa o kadar kadın cinayetleri falan var milyonlarca erkek kadını dövüyor sövüyor üstelik okumuş cinayetlerde farkındaysan okumuş okumamış diye bir fark yok sen gittin kafayı mesleğe mi taktın etme eyleme abla mesleği parmak ısırtsa karekteri yerle bi olsa daha mı iyi şu an ki turkiyede takılacak en son şeye takmışsın karekteri güzelse öp başına koy

    2
    0 Yorumla
  • Pelos99
    Pelos99 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 58%
    +1 yıl

    Kızınıza acıdım sizin gibi anası olduğu için. Oğlandanda hemen ayrılmasını söyleyin siz rahat bırakamazsınız onlar evlense bile sizin gibi bir kaynanadan kurtulmuş olur.

    2
    0 Yorumla
  • nyanya1384
    nyanya1384 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    haksızsın. hayatta herşey para demek değil. kızının sevdiği biriyle biri olması paralı biriyle biri olmasından daha değerli. kızını gercekten taktır ettim. umarım seni dinlemez.

    2
    2 Yorumla
    • nyanya1384
      nyanya1384
      +1 yıl

      biri değil, birlikte '*

      Yorumla
    • nyanya1384
      nyanya1384
      +1 yıl

      sakın annesiyim iyiliğini düşünüyorumun arkasına sığınmayın derim. denklik yorumunuzdan dahi kızınızin değil kendinizi düşündüğünüzü düşünüyorum. amaç onun için iyi bir hayat değil, amaç görüntü. yoksa kızının iyiliğini isteyen bir anne bunlara takılmazdı.

      Yorumla
  • Sethra
    Sethra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Çocukları ayırınca çok mu iyi olucak sanki. Çocuk iyi bir insansa kazandığı para çok veya işi önemli mi? Zengin zübbenin biri kızını sürekli üzsr ne dicen yav kızım boşver parası var zengin filan mı?
    Okuduğun okul veya yaptığı iş değil? Bence sorulacak soru : Kazandığı para helal mi?

    2
    0 Yorumla
  • kedilerinjelibonuvar
    kedilerinjelibonuvar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 87%
    +1 yıl

    Bence çok yanlış düşünüyorsunuz, ya kızınız işsiz kalır oğlan çok iyi bi yerde iş bulursa? Sanki oğlan basit bi işletme filan okuyor gibi konuşmuşsunuz aama iç mimarlık da ne kadar zor ve kazanması zor bölümlerden haberiniz yok. Yapmayın yazık.

    0
    0 Yorumla
  • SilgisiOlan
    SilgisiOlan Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Kardeşimin bir lise aşkı vardı. 5 yıl ciddi üdşümüyorlardı. Sonra ayrıldılar.. Bence kızına bu konuda diretiyorsan sakın diretme, ayrıl vs diye. Sadece aklını açacak şeyler söyle. Ama iç mimarlığı da küçümseme bence..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Abim mühendis
    Sevgilisi doktor
    Gayet uygunlar
    İkisi de hemen hemen aynı maaşı alıyorlar ama ikisi de köpek gibi çalışıyor.

    Teyze, ben de gazeteci adayıyım ve sevgilim hemşire ama no problem

    Bence sen psikiyatriste git, böyle bozuk psikolojiyle yaşanmaz bak. Yıpranırsın.
    Çevrendekilere sabır diliyorum.

    0
    0 Yorumla
  • niqiplex
    niqiplex Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Ben lisans düzeyinde ve vizyonu olan bir üniversiteden mezun olduğu sürece pek sakınca görmüyorum ama aralarında kalite olarak iki uç yerlerde ise sen endişe etme kızın eninde sonunda duygusal değil mantıksal bakarak bu ilişkiyi zaten bitirecektir.

    0
    0 Yorumla
  • Giethorn
    Giethorn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110 , eic 98%
    +1 yıl

    Adam ilkokul mezunu desen anlarimda kusura bakma ama haksizsin. İc mimarlikta gayet guzel bir bolum. Ayrica karsi cikacan ne gececek eline doktor olmis kiz seni mi dinleyecek sadece kendini sogutursun.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ay tıpta okumasa kızının neyini öveceksin iyi ki bi tıpta okuyorlar ha vay vay vay yani her şey meslek para değil kızın sevmiş sana ne ilişki yaşayan o iç mimarlık güzel bir meslek ayrıca niye böyle tek taraflı bakıyorsun olaya

    3
    0 Yorumla
  • Rayan2
    Rayan2 Takip Et
    Master Yaş: 50
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Haksızsız. Evlilikte mutluluk meslekle alakalı değil. Kızın doktorla evlenir hayatını dar eder. Öğretmenle evlenir inanılmaz mutlu olur. Bu işler şans meselesi

    2
    0 Yorumla
  • Okianos
    Okianos Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Insanın insan oluğu için değer görmesi gerektiğini hatırlamanızı tavsiye ederim.
    Olaya maddeci bı gözle bakacak olursanız , kızında haketmeyecegi bir sürü varyanttan bahsedebilirsiniz. Bi profesörü , başarılı bir iş insanını, başarılı bir devlet adamını veya pırlanta gibi namuslu şerefli herhangi bir adamı haketmiyor mu kızınız?

    1
    0 Yorumla
  • Doom618
    Doom618 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben olsam kızımı daha iyi yetiştirip doğruyu yanlışı onun daha iyi ayırt edebilmesi için mücadele verirdim. Kararı onun vermesi daha doğru olacağı gibi her iki ihtimalde zaten kararı o verecektir. O açıdan kendisinin onu ayırt edebilmesi daha sağlıklı olur diye düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • benkimiiimm
    benkimiiimm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Evet bu devirde maddiyat önemli ama her şey de para değil hanımefendi...
    Beğenmediğiniz iç mimarlık öğrencisi kızınızın aşkı olabilir. Onu da geçtim karakteri düzgün bir iç mimara mı yoksa karaktersiz holding sahibine mi vermek isterdin kızını?
    Kızın tıp okuyor diye kızını değil de kendini yüceltiyorsun anlaşılan. Bence kızının sevgilisini değilde biraz düşüncelerini değiştirmeye çalış yoksa bu hayatta kazanabileceğin pek bir şey olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • sllmm
    sllmm Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Çok saçma bir düşünce bu. Bende iki yıllık mezunum ama 10.000 in üstünde maaş alıyorum. Nasibinde varsa olur. Kaldiki kendi işyerini falan açar o zaman dermisin acaba damat bana bir araba al diye?

    1
    0 Yorumla
  • allweneeds_lovee_
    allweneeds_lovee_ Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Evlenmeyecekler zaten abla. Bırak boşver öyle kalsın

    5
    0 Yorumla
  • trexyt
    trexyt Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 101%
    +1 yıl

    Tıp okuyan ne oluyor aw o zaman kızını youtuberlara ver

    4
    1 Yorumla
    • Cyloc
      Cyloc
      +1 yıl

      :'D

      Yorumla
  • marslijokeer
    marslijokeer Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 93%
    +1 yıl

    Meslege gore tipe gore sectiniz bi adamliga sevgiye gore secemediniz bravo size 👏👏

    4
    0 Yorumla
  • vampirkayla
    vampirkayla Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Senin gibi burnu havada gözü parada olan insanlardan Nefret ediyorum. Sen neler basardin acaba hayatinda?

    2
    0 Yorumla
  • Elyoya
    Elyoya Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Mühendisim doktor sevgilim olmuştu hiçte sıkıntı etmiyordu. Yurtdışında çalışan mühendisler doktordan bile fazla kazanmakta saçmalamışsınız

    2
    0 Yorumla
  • berkdem
    berkdem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 78%
    +1 yıl

    İnsanları tahsili ile yargılarsan sonuçları ağır olmaz mı? Günümüzde doktorda katil oluyor avukatta karısını aldatabiliyor cahillik başka bir açıklaması yok.

    0
    0 Yorumla
  • Haruna11
    Haruna11 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 39%
    +1 yıl

    Çocuğu bölümüne göre mi yargılıyosun? Hangi bölümde iş bulma garantisi var pardon da kızınız umarım sizi dinlemeyip sevdiği kişiyle birlikte olmaya devam eder

    0
    0 Yorumla
  • Just_sad_girl
    Just_sad_girl Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    O küçümsediğin oğlan iş bulur yolda tutturur ve kızda bulur bu dünyada tek senin kızın yok yani dünya üzerinde tonlarca tıpçį kadın var tek senin kızın değil yarın kızına ne olacağınį bilmiyorkrn kızından çok havalanmışsın kokoş bu arada kızına sen meslekli para ile evlendir bulursunuz bulmasına da bir tane yürüyen para bakalım kızına değer verecek mi bu işler artık para ile oluyor karakterin önemi de yok ister kızįnı aldatsın değer vermesin ama parası olsun parasį varsa zaten iyidir

    0
    0 Yorumla
  • sıfryedi
    sıfryedi Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    ablacım özel sıkıntılar varsa bişey diyemem annesin, sen diyosam doğrudur ama iş imkanı az diye düşünme, sonuçta bir meslek , emek var, istek var , çaba var, illa ki çalışıp parasını kazanacak beraber geçineceği şekilde.. şu an durumlar zaten karışık biliyorsun ama bence öyle düşünme eğer iyi dürüst bi çocuk sa, konuşursun belki daha da kendini ilerletir ve daha iyi kazanır ilerde sıkıntıları olmayacak şekilde, iyi dişün derim😊

    0
    0 Yorumla
  • atszzz
    atszzz Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    Şu an görüştüğüm bir kız arkadaşım var. O da doktor şu an için muhabbet iyi ama iş ciddiye dökülecek olursa kız da ailesi ve çevreside siz gibi düşünecek eminim.

    0
    0 Yorumla
  • na-noow2
    na-noow2 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 40%
    +1 yıl

    sizin zihniyetinizi z2keyim allah kimi aç bırakmış bu zaman akadar eski sevgilimin anneside aynı haltı yemişti ne seveni mutlu edersiniz ne gelecek planı kurdurtursunuz

    0
    0 Yorumla
  • gunesindogusu99
    gunesindogusu99 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    şu devirde birbirini seven insan olup bulmak bile zorken bulduğunda böyle hesaplar yapmak çok kırıcı olmalı diye düşünüyorum herşey den önce maneviyatı önde tutan biri olarak gereksiz düşünceler, tabii geçim önemli ama Allah büyük bulur bi şehirde oraya taşınırlar

    0
    0 Yorumla
  • daisy2612
    daisy2612 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Sorunuzu okurken devamında kızım tıp okuyor damadım olacak kişi ise işsiz serserinin teki ne yapmalıyım diye yakınacaksınız sandım devamını okuyunca şaşırdım çocuk iç mimarlık okuyor gayet güzel kızınıza da denk iki okumuş eğitimli insan bir arada daha ne istersiniz hayattan

    0
    0 Yorumla
  • Sevbarim
    Sevbarim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    Sonuçta senin kanatlarının altında daha tamamen kendi özgürlüğünü kazanmamış. Ona neyin yanlış olduğunu söylemen kadar doğal birşey yok. Eğer tamamen maddi manevi kendi özgürlüğünü kazanmış olsaydı o zaman kararına saygı duyabilirsin. Ama uygun bir davranış ile müdahale etmende fayda olacağı kanaatindeyim

    0
    0 Yorumla
  • zinedben
    zinedben Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 83%
    +1 yıl

    Bence sacmalıyorsunuz. Doktor mımardan ustundur mu demelıyız bu mantıkla? Meslekler uzerınden ustunluk kurulmasını gorgusuzce buluyorum. Kimin işsiz kalacagı belli olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Kravat_takan_adam
    Kravat_takan_adam Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 55%
    +1 yıl

    Sevgili değil sanki bir iş ortağı alır gibi düşünüyorsun. Meslekle değil, karşındaki insanla beraber olursun. Meslek ya da statü kıyaslandırılmasını doğru bulmuyorum.

    0
    0 Yorumla
  • er-el
    er-el Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 53%
    +1 yıl

    Denklik konusunu pek anlamadım, sorunuza gelince haksızsınız. Bu tarz düşüncelerle kolay kolay da haklı olamazsınız. Bana kalırsa fazla karışmamak lazım henüz 19 yaşındalar ve hayatın çok başındalar.

    0
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Zavallı oglanın senin gibi maddeci ve cahil bir kaynanası olacak sen kendi derdine yan

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çoğu kişi böyle düşündüğü için zaten kızlarınız evde kalmıyor mu? Sonra diyonuz ki bizim kızın nasibi yok bahtı kara kısmet yok. Böyle yapıyonuz sonra dan da bir ton laf yapıyonuz o kızların sevgilisi ile siz anneler evlenmiceksiniz veya babalar evlenmicek kızınız evlenicek bırakın kimi seviyorsa kiminle mutlu ise onla evlensin

    3
    0 Yorumla
  • Biarialla
    Biarialla Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    Keşke burayı çocuğun ic mimarlık haricinde beğenmediğini diğer özelliklerini de yazsan.. o zaman denk mi değil mi anlarız.

    1
    0 Yorumla
  • PinkyMoon
    PinkyMoon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Annelik güdüsü doğal, hayat zor gerçekler başka aşk bir yere kadar para yoksa gelecek yok. Haklısın tabi.

    1
    0 Yorumla
  • perlamare
    perlamare Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla kızına denk mi değil mi kızını tanımadan bişey diyemesem de bu soruyu soran kadından 10 gömlek üstün olduğu kesin. 😂

    1
    0 Yorumla
  • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
    _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Aylık 20 bin kazanan biri olsaydı sesini çıkarmazdın değil mi :d

    1
    0 Yorumla
  • Kırlariçindebikız
    Kırlariçindebikız Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Kizin bundan ayrilip doktor bulur, hayirsizin teki olur pisman olursun. Onemli olan mutlu olmalari. Ayrica ic kimarlik da kotu degil ki

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (238)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Tıp okuyan kızımın sevgilisinin, kızıma denk olmadığını düşünüyorum. Haksız mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bi kızın doktor olması sizi etkiler mi? 12 cevap verildi
Kız arkadaşım tıp okuyor ben ise çulsuzum? 6 cevap verildi
Doktorum muhtemelen kız dedi yanılma olur mu acaba? 10 cevap verildi
27 yaşında atama bekleyen kızla 23 yaşında tıp okuyan çocuk ilişkisi olur mu? 60 cevap verildi
Kızımın ne suçu var diyor hastamı? 3 cevap verildi
Tıp okuyan bir kızın sevgilisi nasıl olmalı sizce? 58 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨