Tıp okuyan kızımın sevgilisinin, kızıma denk olmadığını düşünüyorum. Haksız mıyım?

İkiside 19 yaşında, lise döneminden beri birlikteliği var. Kızım tıp okuyor oğlan ise iç mimarlık. Kızıma denk olduğunu düşünmüyorum. Boşuna onunla vakit geçiriyor haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
İşsiz kalma ihtimali yüksek bir bölüm iç mimarlık, burada bana iyi bir iç mimar daha iyi kazanır laflarını atmayın lütfen. Çok nadir çıkar. Çocuğun beğenmediğim başka özellikleri de var, bölümünün mimarlık olması da cabası oldu. Kızım aşık olduğundan bunları göremiyor. Bir anne olarak kızımın daha iyi insanlarla muhattap olmasını istemem kadar doğal bir şeyyok
Tıp okuyan kızımın sevgilisinin, kızıma denk olmadığını düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla