Türk dili ve edebiyatı okuyorum , bu bölümü bitirebilir miyim sizce 🤔?

Zamanında zor bir bölümü kazanmışım meğer. Ve birkaç sene boşladım bu yüzden üniversiteyi.24 yaşında tekrar sınava girerek Türk dili ve edebiyatı bölümünü kazandım. Ama bir ders var Osmanlı Türkçesi hiçbir şey anlamıyorum🤔Bu bölümde zorlanırsam yapamazsam diye çok endişeleniyorum. ne önerirsiniz arkadaşlar🤔
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınızı bekliyorum
Türk dili ve edebiyatı okuyorum , bu bölümü bitirebilir miyim sizce 🤔?
Cevapla