Girişimcilik ve inovasyon dersinden kaldım. Nasıl bu konuya hakim olurum?

Şimdi şöyle hoca asla ders notu falan vermedi bizlere. Sadece derslerde sohbet eder gibi anlatıyor ama online şıklı sınavda baya baya düşündürücü yorumlamalı sorular soruyor. Ve sorulara geri dönüş olmuyor mesela 1. soruyu işaretledik geçtik 2. soruya sonra 1. Soruya tekrar dönemiyoruz. Sizce nasıl çalışmalıyım bu derse dersi iyi dinliyorum kendim not alıyorum ama olmuyor yapamıyorum. Lütfen fikirlerinizi yazar mısınız
Girişimcilik ve inovasyon dersinden kaldım. Nasıl bu konuya hakim olurum?
Cevapla