Kuzenim doktor oldu, ben hâlâ bi' baltaya sap olamadığım için depresyona girmeli miyim?

Muhteşem bir hayatı vardı.
Muhteşem zorlukları olan bir hayatım vardı. Yani yorgundu yıllarım, ühü :/

Kuzenim önce Hukuk kazandı, sonra bölümü beğenmedi Tıp kazandı. Kendisi çok zeki. Ben az zekiyim. 😒

Spiker olmak istedim, ailem engel oldu ben de öylesine bir bölüm okudum. Şimdi tekrar okumak bana çok zor geliyor.

Parası iyi olan işlere bakınca tır şoförü olmayı istediğimi fark ettim. Çok iyi araba kullanıyorum. Tır da kullandım ve parası da muhteşem. Aylık en az 20 bin lira kazandırıyor.

Tamam iyi hoş ama tır şoförü gibi hissediyor olmam; hâlâ bi' baltaya sap olamadığım gerçeğini değiştirmiyor dostlar.

Buraya kadar okuyan pembe berelidir, sevgiler.
an itibariyle aktif mod: depresyon sıtayla
Kuzenim doktor oldu, ben hâlâ bi' baltaya sap olamadığım için depresyona girmeli miyim?
Cevapla