Psikoloji okuyorum ve işsiz kalacağımı düşünüyorum. Ne yapacağım?

ben girdiğimde puanı çok yüksekti ama artık her yıl 30 bin geriye gidiyor iyice boş beleş bir bölüme döndü eskiden bi ağırlığı vardı şimdi gram prestiji kalmadı bu sene 250 bine kadar düşer devlet psikolohi :d yakında sosyoloji gibi puansız almaya kadar yolu var bunun keşke sınıf öğretmenliğine ya da özel hukuk'a gitseydim allah belasını versin elim kopsaydı da yazmasaydım lan ne mal adamım ya

atama desen yok özel sektör desen o bile bitmiş ne yapacam

olm alooo o kadar sıralama yaptım lan o kadar emek çöp oldu çöp emeğim de boşa gitti 2-3 yıldır amele gibi okuduk ne oldu bir hiç olacam

polis falan da olamam ki sağlık raporum var tam bir embesil olduğum için fiziksel olarak da vasıfsız biriyim hadi polis olsak o da yok

HİÇBİR ŞEY olamıcam lan bi akıl verin napim
Güncellemeler
+1 yıl
o kadar sıralama yaptım işsiz kalacam lan :d avrupada direkt 3000-5000 euro arası başlıyolar ayrıca yüksek lise bölümünden mezun olman lazım prestijli yani bi de bize bak çöp resmen
Güncellemeler
+1 yıl
keşke ani kalp krizi geçirip ölsem
Psikoloji okuyorum ve işsiz kalacağımı düşünüyorum. Ne yapacağım?
Cevapla