28 yaşındayım ama hala üniversite okuyorum. Okuduğum bölümde iş yok, psikolojim bozuldu. Ne yapacağımı?

28 yaşında siyaset bilimi kamu yönetimi okuyorum hemde Yozgat’ta iş bulmak sıkıntı yaşıtlarım benim yaşındakiler herkes evlendi benim seneye bitiyor okul atanmak a kadroya girmek istiyorum ama çok zor hayatım kaydı resmen maddi imkansızlıktan dolayı geç okudum herkes hakkımda mal diye düşünüyordur
28 yaşındayım ama hala üniversite okuyorum. Okuduğum bölümde iş yok, psikolojim bozuldu. Ne yapacağımı?
Cevapla