Daha YKS'ye girmeden mezuna kalmayı düşünmek, yıkıklık mıdır?

Bu sene sınavdan pek bir beklentim yok ortam şartlarımdan dolayı verim alamadım yüksek ihtimalle olmayacak. Çoğu kişiye danıştığımda bir yer yaz git o sene yeniden hazırlan vb. şeyler söylediler. Obp kırılması oluyor bu sefer de kafama o takılıyor bir türlü rahat düşünemiyorum.


Tercih yaparsam bir yer gelirse ama kayıt yaptırmazsam yine kırılır mı obp?

Ailem başka şehire izin vermez diye mecbur tercih yapıp gitmek istiyorum ama tercih yapmadan nasıl üniversite için gidiyormuş gibi şehir değiştirebilirim bir öneri verebilir misiniz? Arkadaşlar kafam çok karışık bu sene tükendim 😐😐
Güncellemeler
+1 yıl
KS yine mükemmel başlık düzenlemiş 🙄
Sadece başlığı okuyup cevap vermezseniz sevinirim 🙏
Daha YKS'ye girmeden mezuna kalmayı düşünmek, yıkıklık mıdır?
Cevapla