Yks ye girmeden mezuna kalmayı düşünüyorum sizce şimdiden bunu düşünmemeli miyim?

Temel matematikte eksiklerim olduğu için ve dershaneye gitmedigim için mezuna kalıp dershaneye gidip 1sene daha iyi çalışıp hazırlanmak istiyorum. Mezuna kalmayı fikri mantıklı mı? Okulda çok zaman kaybı oluyor 5 buçukta eve geliyorum

Yks ye girmeden mezuna kalmayı düşünüyorum sizce şimdiden bunu düşünmemeli miyim?
Cevapla