Selamlar. Hangi konu ya da alan tam sizlik? Kariyer basamaklarını hangi alanda çıkmak isterdiniz? Oyuncu mu, muzisyen mi, doktor mu ☺ ve daha fazlası...
Bir alanda uzmanlaşacak olsanız bu hangi alan olurdu? Hangi konuda ünlenmek isterdiniz?
Ben bilim insanı olmak istiyordum ve o yolda da ilerliyorum. Şu an moleküler biyolojide gidiyorum ama fizik ile çap yapmak da istiyorum. Mezun olduktan sonra yüksek lisans, doktora, post doktora derken ilerlemek istiyorum.
Benim üniversite bölümüm gereği ekonomi yani iktisat alanından biri olan makro ekonomi alanında uzmanlaşmak isterim. Zaten benim derslere çalışmamın en temel sebebi de uzmanlaşmaktır.