Hemşire olursam beni ne gibi zorluklar bekliyor olacak? Hemşireliğin iyi ve kötü yanları nelerdir?

Doktor olmak istemiyorum çünkü çok uzun süre okuyorlar. Pratisyen olarak kalmak da bana göre değil. Son zamanlarda gelecekteki meslek olasılığım için hemşireliği düşünmeye başladım. Ancak çevrem sürekli "Hemşireler durmadan çalışıyor." "Hemşirelik doktorluktan zor." "Hemşire olursan çok zorlanırsın." gibi şeyler söylüyorlar. Bunların ne kadarı doğru? Hemşirelerin tatilleri nasıldır? Hemşireyseniz çok yoruluyor musunuz? Sizin hakkınızda doğru bilinen yanlışlar neler? Yurtdışında çalışma gibi bir durumunuz var mı? Hemşire olursam beni ne gibi zorluklar bekleyecek? Şimdiden cevaplayanlara içtenlikle teşekkürlerimi fırlatıyorum.
Hemşire olursam beni ne gibi zorluklar bekliyor olacak? Hemşireliğin iyi ve kötü yanları nelerdir?
Hemşire olursam beni ne gibi zorluklar bekliyor olacak? Hemşireliğin iyi ve kötü yanları nelerdir?
Cevapla