Eşit ağırlığım 2 ayda 230 çıkacak kıvama gelebilir miyim?

Arkadaşlar ben EA’yım başından beri matematik özel derse gidiyorum fakat öğretmen mağduru oldum son 2 ay kaldı adam tyt yi daha yeni bitiriyor. bende onunla zaman kaybedeveğime son 2 ay kendim ilerleyeyim diyip dersten ayrıldım zamanımı yedi resmen ve matematiğe ağırlık vermekten tyt-ayt sözel konulara geçemedim hiç. Paragrafım türkçem her zaman çok çok iyidir o konuyu saymıyorum sosyal ve edebiyattan çok korkuyorum son 2 ayda tyt-ayt sözel konular yetişir mi? Ve ya kilit konuları işaretlesem en önemliler yetişir mi? Max 250 puan istiyorum 220-250 arası çekecek kıvama gelebilir miyim 2 ay içinde? Düşünceleriniz benim için önemli
Eşit ağırlığım 2 ayda 230 çıkacak kıvama gelebilir miyim?
Cevapla