Eğitim & Kariyer 5 sene sonra kendinizi nerede görüyorsunuz, ben okulumu bitirip kendi ülkeme hizmet etmek istiyorum, peki ya siz? Kaanbeylice Takip Et Xper 5 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ve küçük bir ev sakin ortam hayvanlar 5 sene çok hızlı geçecek o günde gelecek Güncellemeler+1 yıl Ben doğduğum ülkeme gideceğim , herkesin şansı açık olsun 5 sene sonra kendinizi nerede görüyorsunuz, ben okulumu bitirip kendi ülkeme hizmet etmek istiyorum, peki ya siz? Cevapla Okul Soruları Beğen Paylaş Takip Et
pllyna Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl 40 yaşında olacağım.40lı yaşlarını özgür ve güçlü bir kadın olarak geçirmek istiyorum. Hala genç ama acemi değil. Ne harika bir kadın. 0 8 Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Harika ve bir o kadar ozguvenliyim, bu hiç hoşuma gitmedi, ben bu hayatta 2 şeyi sevmem, bana yalan söylenmesi vs Yorumla pllyna +1 yıl Yani? Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Evli değil misiniz, herkes sizin yaşınızda çocuk falan ne bilim Yorumla pllyna +1 yıl Evlenmemi ve çocuk sahibi olmamı mı tavsiye ediyorsun 😊 Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Tercih sizin, hayat sizin.. Yorumla pllyna +1 yıl Evet aynen öyle. Herkesin mutluluğu şey farklıdır. Standartlar pek bana uymaz. Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Anı yaşa o zaman Yorumla pllyna +1 yıl 👍 Yorumla
kimsinsenhaaa Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl 5 sene sonra çocuklarım anneeğgg anneğgg diye ağlar bende sinir krizleri geçireceğim bur hayat bekliyor kskskskk 0 2 Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Mutlu ol dostum. Yorumla kimsinsenhaaa +1 yıl Umarım dostum Yorumla
AçarakŞah Takip Et Master Yaş: 29 , eic 80% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 480 cevap paylaştı. Ben okulumu bitirip ülkeyi terk etmeyi ve Avrupa vatandaşı olmayı planlıyorum. 1 3 Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Shenzhen vizem var mı daimi yurtdışında mi dogdun Yorumla AçarakŞah +1 yıl Ticari vizem var. Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Bol şans Yorumla
Noxex Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl ya evlenirim ya evdeyimdir bi yerde gördüğüm yok belki çalışırım bilemicem 0 1 Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Şansın açık olsun Yorumla
PetroSexual Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Bu hayat plan yapmaya gelmiyor dostum, bir virüs bile 2 yılımızı çaldı bizden görüyorsun. 0 1 Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Sende haklısın ama 5 sene çok çabuk geçecek 2025 de çok çabuk gelecek Yorumla
Lobellia Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 653 cevap paylaştı. 5 sene sonra kendimi hastanede görüyorum. 0 4 Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Hayırdır Yorumla Lobellia +1 yıl Eksik ifade etmişim. Radyoloji teknikeri olacağım inşallah. Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Hmmm aynı sektordeyiz, Şansin daim olsun. Yorumla Lobellia +1 yıl Teşekkür ederim, senin de.. Yorumla
Helix8233 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 87% +1 yıl A101'de kasiyer. 1 1 Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Bol şans. Yorumla
sierravista Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Operasyonlarda 0 2 Yorumla Kaanbeylice +1 yıl Dağa mi cikacaksin Yorumla sierravista +1 yıl hıhı😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
40 yaşında olacağım.
40lı yaşlarını özgür ve güçlü bir kadın olarak geçirmek istiyorum. Hala genç ama acemi değil. Ne harika bir kadın.
Harika ve bir o kadar ozguvenliyim, bu hiç hoşuma gitmedi, ben bu hayatta 2 şeyi sevmem, bana yalan söylenmesi vs
Yani?
Evli değil misiniz, herkes sizin yaşınızda çocuk falan ne bilim
Evlenmemi ve çocuk sahibi olmamı mı tavsiye ediyorsun 😊
Tercih sizin, hayat sizin..
Evet aynen öyle. Herkesin mutluluğu şey farklıdır. Standartlar pek bana uymaz.
Anı yaşa o zaman
👍
5 sene sonra çocuklarım anneeğgg anneğgg diye ağlar bende sinir krizleri geçireceğim bur hayat bekliyor kskskskk
Mutlu ol dostum.
Umarım dostum
Ben okulumu bitirip ülkeyi terk etmeyi ve Avrupa vatandaşı olmayı planlıyorum.
Shenzhen vizem var mı daimi yurtdışında mi dogdun
Ticari vizem var.
Bol şans
ya evlenirim ya evdeyimdir bi yerde gördüğüm yok belki çalışırım bilemicem
Şansın açık olsun
Bu hayat plan yapmaya gelmiyor dostum, bir virüs bile 2 yılımızı çaldı bizden görüyorsun.
Sende haklısın ama 5 sene çok çabuk geçecek 2025 de çok çabuk gelecek
5 sene sonra kendimi hastanede görüyorum.
Hayırdır
Eksik ifade etmişim. Radyoloji teknikeri olacağım inşallah.
Hmmm aynı sektordeyiz, Şansin daim olsun.
Teşekkür ederim, senin de..
A101'de kasiyer.
Bol şans.
Operasyonlarda
Dağa mi cikacaksin
hıhı😂