22 yaşındayım, Kpss'ye 2. kez hazırlanıyorum gerçekten bunaldım. Ne yapmalıyım?

Ailem beni kursa yollamıyor evde kendi imkanlarımla çalışıyorum. Ama artık bıktım. Özelde başvurdum tek çağrı merkezi döndü başvuruma onu da ailem beğenmedi çok yorucu olduğu için. Staj için muhasebeci bulduk virüs yüzünden bekletiyorlar. Napayım kendimi koca bekleyen teyzeler gibi hissediyorum
22 yaşındayım, Kpss'ye 2. kez hazırlanıyorum gerçekten bunaldım. Ne yapmalıyım?
Cevapla