Lise hayatım kötü geçiyor. Bende mi sorun var?

Ben liseye yeni geçtim Yani başka bir liseye nakil verdim. Hocalar proje performans verirken çok sıcak oldum ve yardımcı oldum. Önceki lisede dışlandım. Sonra iste bunlar bitti ve beni dinliyorlar resmen. Çok yakın konuştuğum bir kız vardı o yazmıyor. Sınavdan düşük almıştım. Söyledim hiç yazmıyorlar. Ne yazsam tersliyorlar her dönem okul değiştirdim hep dışlandım. Nedeni ne? Psikolojimi çok bozuyor ağlıyorum sürekli. Strese giriyorum. Odaklanamıyorum. Lütfen psikoloğu önermeyin eskiden böyle değildim cok arkadaşım vardı şimdi yok hiç değişmedim de. Kotu biri değilim neden böyle.
Güncellemeler
+1 yıl
Guncell
Lise hayatım kötü geçiyor. Bende mi sorun var?
Cevapla