22 yaşındayım evde kpssye çalışıyorum işsizim ne yapmalıyım?

Soruyorlar çalışıyor musun diye utanıyorum. Staj için muhasebeci bulduk pandemi var diye bekletiyoruz napıcam ben annem baban bizi geçindiriyor diyor
22 yaşındayım evde kpssye çalışıyorum işsizim ne yapmalıyım?
Cevapla